اخبار ارز دیجیتال

کوین بیس 8 درصد از نیروی کار خود در هند را اخراج می کند.

یکی از مدیران ارشد صرافی ارز دیجیتال لیست شده در نزدک گفت که کاهش مشاغل در هند بسیار کمتر از میانگین جهانی یعنی حدود 18 درصد است.

بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات در ایالات متحده روز چهارشنبه اعلام کرد که حدود 8 درصد از تیم هندی آن به عنوان بخشی از اخراج جهانی Coinbase کنار گذاشته شده اند.

Pankaj Gupta، معاون مهندسی کوینبیس در هند، در توییتر تأیید شده خود گفت که کاهش مشاغل بسیار کمتر از میانگین جهانی حدود 18٪ است. علاوه بر این، ما به ساختن برای جهان خارج از مرکز فناوری هند خود ادامه خواهیم داد.

گوپتا گفت: «هند یکی از اولویت‌های بازار ما باقی می‌ماند، جایی که ما به سرمایه‌گذاری در تیم‌های محصول و مهندسی برای همکاری با تیم‌های تجاری خود ادامه خواهیم داد.

با وجود کاهش مشاغل، کوین بیس گفت که آرناب کومار را برای نظارت بر گسترش بازار در هند استخدام کرده است.
در ماه آوریل، Coinbase اعلام کرد که قصد دارد در سال جاری بیش از 1000 کارمند را در هند به اضافه 300 کارمند موجود در مرکز فناوری خود در این کشور استخدام کند.

اما برنامه‌های جاه‌طلبانه این شرکت برای هند پس از اینکه بانک مرکزی هند حمایت از خرید ارزهای دیجیتال را از یک پلتفرم پرداخت همه‌جانبه که توسط آن پشتیبانی می‌شود، متوقف کرد، با مانع مواجه شد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *