اخبار ارز دیجیتال

بیت کوین می تواند از اینجا به 8000 دلار برسد.

اسکات ماینرد (Scott Minerd)، مدیر ارشد سرمایه گذاری جهانی در Guggenheim Partners، امروز به یکی از مجریان CNBC Squawk Box در داووس گفته که او معتقد است بیت کوین اگر به میزان قابل توجهی به زیر منطقه ۳۰،۰۰۰ دلار برسد، به طور بالقوه می تواند بیشتر سقوط کند.

علاوه بر این، او اظهار داشت که هنوز هیچ بازیکن برجسته ای در حوزه کریپتو وجود ندارد. اما او روی بیت کوین به عنوان یکی از گزینه های اصلی شرط بندی می کند، زیرا از نظر او “اکثریت ارزهای دیجیتال زباله هستند.”

“ما جای زیادی برای کاهش قیمت داریم”
ماینرد معتقد است که اگر بیت کوین به طور قابل توجهی به زیر ۳۰،۰۰۰ دلار برسد، کف نهایی آن ۸۰۰۰ دلار خواهد بود. بنابراین، او اضافه می‌کند که، «ما فضای بسیار بیشتری برای نزول داریم»، به‌ویژه با توجه به اینکه فدرال رزرو در حال حاضر در تلاش برای مهار تورم، اقدامات محدودکننده‌ای را بر اقتصاد اعمال می‌کند.

این غم انگیز است، ماینرد اشاره کرد که این اتفاق برای بیت کوین رخ خواهد داد علیرغم اینکه فاکتورهای تکنیکالی آن بهتر از هر رمزارز دیگری در بازار است.

“بیت کوین و اتریوم جزو بازمانده ها خواهند بود اما آنها بازیکنان غالب نیستند.”
ماینرد اظهار داشت که اکثر ارمزارزها آشغال هستند. با این حال، او معتقد است که در بازاری با ۱۹،۰۰۰ رمزارز، بازمانده هایی وجود خواهد داشت، زیرا آینده از آن رمزارزها است.

به گفته ماینرد، این بازماندگان ممکن است بیت کوین و اتریوم باشند. با این حال، او معتقد نیست که این دو دارایی (یا هر رمزارز دیگری که اخیراً مورد توجه قرار گرفته است، مانند سولانا) بازیکنان برجسته و غالبی باشند. به گفته مدیر ارشد فناوری Guggenheim، او هنوز هیچ رمزارز برتری را در حوزه رمزارزها ندیده است.

ماینرد بازار کنونی کریپتو را با رونق دات کام در اواخر دهه نود مقایسه کرد و گفت که در آن زمان یاهو یکی از رهبران بود. با این حال، پیش بینی ظهور و موفقیت آمازون و گوگل غیرممکن بود.

“هنوز شکل اولیه درستی وجود ندارد”
اساساً او معتقد است که نمونه اولیه رمزارزی مناسبی هنوز ایجاد نشده است. این نمونه ممکن است چیزی متفاوت از بیت کوین و یا اتریوم باشد که برنده نهایی در آینده خواهد بود.

برای اینکه یک ارز دیجیتال مناسب و واقعی وجود داشته باشد، باید دارای سه معیار باشد: ذخیره ارزش، وسیله ای برای مبادله و واحد حساب (اصطلاحی در حسابداری). ماینرد معتقد است که اکثر رمزارزهای موجود نمی‌توانند حتی یکی از این معیارها را برآورده کنند.

در این رابطه، او از استیبل کوین ها به عنوان یک آزمایش جالب یاد کرد. اما به عقیده او، در آینده ممکن است یک فناوری جدید ظهور کند و یک اکوسیستم مبتنی بر آن شکل گیرد تا مردم احساس راحتی کنند و از آن برای انجام تراکنش‌ ها و ذخیره‌ ارزش استفاده کنند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *