اخبار ارز دیجیتال

توکن BONE اکنون در صرافی BlueBit.io لیست شده است.

آخرین بروزرسانی:10 شهریور 1401

صرافی برتر سنت وینسنت و گرنادینز، BlueBit.io، اعلام کرد که توکن حاکمیتی اکوسیستم شیبا اینو یعنی Bone ShibaSwap (BONE)، اکنون به طور رسمی در این پلتفرم فعال است.

2022 08 29 19 47 57 Shiba Inus BONE Now Listed on This Crypto Exchange  Details - توکن BONE اکنون در صرافی BlueBit.io لیست شده است

BlueBit.io در توییت ۲۵ آگوست (۳ شهریور) خود خطاب به توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، به لیست شدن BONE اشاره کرد: «شیبا اینو به LEASH و BONE خود نیاز دارد، درست است؟»

توسعه‌دهنده شیبا نیز پاسخ داد، «مطمئناً Bluebit. فکر می‌کنی SHIBARMY چیست؟» سپس BlueBit این گفتگو را در توییتر جمع‌ کرد و گفت، «ما می‌توانیم این را محقق کنیم.»

صرافی BlueBit که به تازگی راه‌اندازی شده است، مدت کوتاهی پس از لیست کردن شیبا اینو در پلتفرم خود در اوایل ماه آگوست (اواسط مرداد)، توییتی را با تگ شیتوشی کوساما منتشر کرد از برنامه خود برای لیست کردن برترین میم کوین‌ها گفت و در همین حال اشاره‌ای به BONE نیز کرد.

BlueBit.io در توییتی از شیتوشی کوساما پرسید: «ما شیبا را لیست کردیم. آیا دوست داری اکنون Bone را نیز در این صرافی ببینی؟» توسعه‌دهنده شیبا اینو نیز پاسخ مثبتی داد: «بله! این عالی خواهد بود!»

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *