اخبار ارز دیجیتال

کوین بیس از رقیب مبتنی بر اتریوم چین لینک خبر داد.

کوین‌بیس(Coinbase)، از اوراکل غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم (ETH) پشتیبانی می‌کند.
در یک اطلاعیه جدید، کوین‌بیس می‌گوید پس از برآورده شدن شرایط نقدینگی، پروتکل نست(NEST) را اضافه می‌کند.
در صورت برآورده شدن شرایط نقدینگی، معاملات در 26 جولای 2022(4 مرداد)، بعد از ساعت 9 صبح زمان اقیانوس آرام آغاز خواهد شد. هنگامی که عرضه کافی از این دارایی ایجاد شد، معامله در جفت‌ ارزهای معاملاتی NEST-USD و NEST-USDT به صورت مرحله‌ای راه‌اندازی می‌شود. پشتیبانی از NEST ممکن است در برخی حوزه های قضایی پشتیبانی شده محدود شود.

پروتکل نست(Nest Protocol)، رقیب چین لینک(LINK)، یک شبکه اوراکل غیرمتمرکز مبتنی بر توکن ERC-20 است که توسط شبکه اتریوم صادر شده است. این پلتفرم به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعات قیمت دارایی های مالی غیرمتمرکز (DeFi) مانند استیبل کوین ها و بخش آتی را دریافت کنند و توسط توکن NEST تامین می شود.
پروتکل Nest از این نظر منحصر به فرد است که توکن‌های NEST از قبل صادر نمی‌شوند و پروتکل به‌جای آپلود داده‌های خارجی، اطلاعات را مستقیماً در زنجیره و آنچین جمع‌آوری می‌کند.
با توجه به وایت پیپر پروژه،

از آنجایی که قیمت در زنجیره یا آنچین تأیید می شود، NEST یک اکوسیستم باز و شفاف برای همه فراهم کرده است. یکی از مهم ترین نکات باز بودن است: هر کسی می تواند یک جریان اطلاعات قیمت را شروع کند و ارائه دهندگان قیمت را ترغیب کند تا هر نوع توکنی را تولید کنند. به عنوان مثال، یک پروژه می تواند جفت قیمت توکن خود را به USDT تنظیم کند و با پاداش دادن به آنها با این توکن، دیگران را برای ارائه اطلاعات قیمت ترغیب کند. این به هر پروژه ای کمک می کند تا تعداد استخراج کنندگان در اکوسیستم خود را افزایش دهد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *