اخبار ارز دیجیتال

دادگاه چین محدودیت هایی را برای تتر صادر می کند.

برخی از شرکت‌ هایی که در تجارت بلاک چین و دارایی‌ های دیجیتال در چین فعالیت می‌کنند، از USDT یا سایر رمزارزها برای پرداخت حقوق به کارکنان خود استفاده می‌ کنند. به گزارش پکن دیلی، در یک شکایت در دادگاه چائویانگ، یکنفر شاکی به نام شن که معاون محصولات یک شرکت فناوری شبکه است، ادعا کرد که این شرکت دستمزدها را به تتر پرداخت کرده است.

دادگاه حکم داد که «قانون کار» به صراحت تصریح می کند که دستمزد باید به صورت ارز به کارمند پرداخت شود. علاوه بر این، تتر یک ارز نیست، چرا که یک ارز مجازی وضعیت قانونی پول قانونی را ندارد.

طبق قانون جمهوری خلق چین در مورد بانک خلق چین، ارز قانونی جمهوری خلق چین “رنمینبی” است. و همین موضوع پرداخت دستمزد به تتر را غیرقانونی می کند. دادگاه به «اعلامیه پیشگیری و دفع بیشتر خطرات تبلیغاتی در معاملات ارز مجازی» استناد کرد که توسط بانک مرکزی، دادگاه عالی خلق، اداره مرکزی فضای مجازی چین و ده بخش اصلی دیگر در سپتامبر 2021 (شهریور 1400) صادر شده است.

در واقع، دولت چین در مورد رمزارزها موضع منفی دارد. سرکوب دولت چین علیه استخراج و تجارت کریپتو در سال گذشته، نفوذ عظیم چین در بازار کریپتو را کاهش داد. تتر نباید در بازار در گردش باشد. دادگاه از درخواست شن برای پرداخت دستمزد و پاداش در قالب RMB حمایت می کند.

رابطه چین با تتر

استیبل کوین تتر از زمانی که پس از فروپاشی Terra-LUNA، مورد حمله مداوم قرار گرفته است. بعد از سلسیوس، سری اروو و ورشکستگی وویجر.

مقادیر زیادی از بازخرید تتر توسط سرمایه گذاران و صندوق های تامینی انجام شد، زیرا بسیاری فکر می کنند ذخایر تتر در معرض شرکت املاک چینی Evergrande و اوراق تجاری چینی است. با این حال، پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، این ادعاها را نادیده گرفته است.

امروز، پائولو آردوینو در توییتی گفت که تتر می‌تواند نقدینگی را برای مشتریانی که درخواست بازخرید تتر دارند، فراهم کند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *