اخبار ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت سولانا (SOL)؛ ادامه روند کاهش قیمت علی رغم برگزاری رویداد هکری سئول

سولانا که به عنوان یکی از بزرگ ترین رقبای اتریوم شناخته می شود، علی رغم برگزاری یک رویداد هکری بزرگ در سئول، همچنان رو به کاهش است. تحلیلگران معتقدند این روند کاهش می تواند همچنان ادامه یابد.

بنیاد سولانا اخیراً یک رویداد آفلاین چهار روزه را با راهنمایی حضوری مهندسین “سولانا لبز” برگزار کرد. سولانا برای شرکت‌کنندگان در این همایش با کمک افراد متخصص، خدمات هدایتگری یا mentorship ارائه کرده است و در طول این رویداد، مهندسان این شرکت برنامه‌های آموزنده‌ای را در مورد حوزه های DeFi، NFT و نحوه شروع کار با سولانا ارائه می‌دهند.

مشاوره و پشتیبانی مهندسان اصلی “سولانا لبز” می‌تواند به شروع کار پروژه‌ها در بستر این بلاک چین کمک کند. با وجود شروع این رویداد، قیمت سولانا نتوانسته است از رکود گسترده خود خارج شود.

چارت سولانا 1 - پیش بینی قیمت سولانا (SOL)؛ ادامه روند کاهش قیمت علی رغم برگزاری رویداد هکری سئول

تحلیل نمودار روزانه قیمت سولانا نشان می دهد که این آلتکوین تنها یک قدم با یک سقوط 40 درصدی فاصله دارد. این سقوط قیمت می تواند ناشی از شکل گیری یک الگوی مثلث نزولی در نمودار این ارز باشد. قیمت سولانا اکنون در داخل این مثلث تحکیم شده است و روند نزولی می تواند ادامه یابد.

به عقیده تحلیلگران، قیمت سولانا در حال حرکت است و به خاطر باقی ماندن زیر میانگین های متحرک 9 روزه و 21 روزه، ممکن است SOL به زیر 31 دلار سقوط کند.

از سوی دیگر، اندیکاتور RSI در نمودار سولانا اخیراً به پایین ترین سطح تاریخی خود رسیده است. آخرین باری که سولانا در این سطح RSI قرار داشت، شاهد فشار فروش طولانی مدتی بود که با یک روند معکوس همراه شد. با این حال، قیمت سولانا به منطقه تقاضای تاریخی رسیده است و در حال گذراندن دوره‌ای بی سابقه از فشار فروش بر حجم معاملات است.

با نزدیک شدن سولانا به منطقه تقاضا ممکن است این ارز سطوح بالایی از حجم فروش را تجربه کند که قیمت را به زیر حمایت مثلث کشانده و آن را به مقاومت سختی تبدیل می کند که گاوها را چالش بزرگی روبرو خواهد کرد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *