اخبار ارز دیجیتال

همکاری چندین شرکت مالی بزرگ برای ایجاد پلتفرم معاملاتی برای رمزارزها

روز سه شنبه خبرگزاری بلومبرگ به نقل از افراد آشنا گزارش داد: شرکت خدمات مالی آمریکایی Citadel Securities و همچنین شرکت Virtu Financial با کمک غول های کارگزاری Fidelity Investments و Charles Schwab یک پلتفرم معاملاتی برای رمزارزها ایجاد می کنند.

گفته شده که محصول کریپتو هنوز در مراحل اولیه توسعه خود است و افزودند که ممکن است اواخر امسال یا اوایل سال آینده در دسترس باشد.

سخنگوی کارگزاری شواب، مایورا هوپر (Mayura Hooper)، گفت که این غول کارگزاری “یک سرمایه گذاری استراتژیک و منفعل در یک فرصت جدید برای سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال انجام داده است.” او افزود:

“ما می دانیم که علاقه قابل توجهی به این فضای رمزارزها وجود دارد و به دنبال سرمایه گذاری در شرکت ها و فناوری هایی خواهیم بود که برای ارائه دسترسی با تمرکز نظارتی قوی و در یک محیط امن تلاش می کنند.”

این سخنگو همچنین فاش کرد که شرکت او در حال حاضر برنامه ای برای ارائه معاملات مستقیم کریپتو ندارد. با این حال، او خاطرنشان کرد که “هنگامی که وضوح نظارتی بیشتری وجود داشته باشد”، شرکت کارگزاری آن ها “معرفی سیستم دسترسی مستقیم به رمزارزها را در نظر خواهد گرفت.”

کن گریفین، بنیانگذار Citadel Securities، در ماه مارس (اسفند 1400) گفته بود که شرکت او قصد دارد «در ماه‌های آینده» بازاری برای رمزارزها ایجاد کند.

سوزان کوبرن، سخنگوی فیدلیتی، به بلومبرگ گفت که این شرکت خدمات مالی “از تلاش‌های درون صنعت که اختیاری برای تامین نقدینگی برای مشتریان خود فراهم می‌کند، حمایت می‌کند.” فیدلیتی در ماه آوریل (فروردین) اعلام کرد که سرمایه گذاری در بیت کوین را برای حساب های بازنشستگی 401 (k) مجاز می کند. البته این اطلاعیه وزارت کار ایالات متحده و چندین قانونگذار را ناراحت کرده بود.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *