اخبار ارز دیجیتال

نرخ توکن سوزی شیبااینو به حدود 231 درصد رسید.

بر اساس اطلاعات وب سایت Shibburn، نرخ توکن سوزی شیبااینو تا حدود 231٪ افزایش یافته است. روز گذشته، این وبسایت از انجام 25 تراکنش و خارج شدن 196820007 توکن SHIB از گردش بازار خبر داد. علاوه بر این، در ساعات گذشته میلیون ها SHIB در تراکنش های مختلف به کیف پول های مرده ارسال شده است.

یکی از اعضای جامعه شیبا اینو با نام “Gossip SHIB” معتقد است برای افزایش قیمت شیبا اینو در درازمدت، سوزاندن مداوم توکن ها به طور روزانه امری ضروری خواهد بود.

افزون بر این، انتظار راه اندازی پروژه‌های جدیدی مانند استیبل کوین SHI، که به گفته توسعه‌دهنده اصلی SHIB، احتمالاً تا سال 2022 راه اندازی می شود و اتمام فاز بتا از پروژه شیباریوم (Shibarium) در سه ماهه سوم سال 2022 از دیگر عوامل امیدوارکننده برای افزایش قیمت این توکن می باشند.

در زمان نگارش این مطلب، SHIB با افت 2.53 درصدی با قیمت 0.0000116 دلار معامله می شود. وضعیت شاخص مقاومت نسبی این ارز ممکن است نشان دهنده آن باشد که قیمت شیبا اینو برای یک حرکت کوتاه مدت آماده است. این اندیکاتور در حال حاضر بالاتر از سطح 50 قرار دارد. اگر خریداران در سطوح فعلی وارد عمل شوند، مقاومت بعدی در حدود 0.000021 دلار مانع حرکت آنها می شود. در صورت ریجکت شدن، ممکن است SHIB حمایت موجود در حدود 0.000010 دلار را دوباره آزمایش کند.

طبق داده‌های WhaleStats، با وجود نوسانات منفی اخیر، شیبا اینو همچنان در میان هفت دارایی برتر خریداری شده توسط 2000 نهنگ برتر اتر (ETH) قرار دارد. روز 8 جولای (17 تیر)، یک نهنگ کریپتو طی چهار تراکنش بزرگ 1 تریلیون SHIB خریداری کرد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *