اخبار ارز دیجیتال

طبق گزارش Blockware، پذیرش جهانی بیت کوین تا سال 2030 به 10 درصد می رسد.

پذیرش بیت‌کوین (BTC) می‌تواند سریع‌تر از پذیرش فناوری‌های گذشته مانند خودروها و انرژی الکتریکی اتفاق بیفتد و طبق یک گزارش جدید احتمالاً تا سال 2030 (1409) جذب جهانی به 10 درصد خواهد رسید.
در گزارش چهارشنبه خود، Blockware Intelligence گفت که با بررسی منحنی های پذیرش تاریخی برای 9 فناوری گذشته از جمله خودرو، برق، تلفن های هوشمند، اینترنت و رسانه های اجتماعی، همراه با نرخ رشد پذیرش بیت کوین از سال 2009(1389)، به این پیش بینی رسیده است:
همه فناوری‌ها از یک الگوی منحنی S نمایی مشابه پیروی می‌کنند، اما فناوری‌های مبتنی بر شبکه جدیدتر بسیار سریع‌تر از آنچه بازار انتظار دارد به کار گرفته می‌شوند.»

با استفاده از میانگین و میانگین وزنی منحنی های پذیرش فناوری تاریخی و همچنین نرخ رشد پذیرش بیت کوین، این گزارش توانست به پیش بینی خود برسد.
براساس معیاری به نام جمع تجمعی رشد موجودیت‌های خالص و پیش‌بینی بیت‌کوین «CAGR میزان 60 درصدی، ما پیش‌بینی می‌کنیم که پذیرش جهانی بیت‌کوین در سال 2030 به بیش از 10 درصد خواهد رسید».

Picture1 300x186 - طبق گزارش Blockware، پذیرش جهانی بیت کوین تا سال 2030 به 10 درصد می رسد

Blockware Intelligence بازوی تحقیقاتی Blockware Solutions، یک شرکت استخراج بیت کوین و زیرساخت های بلاک چین است، بنابراین ممکن است انتظار داشته باشید که در پذیرش آن صعودی باشد.
واحد اطلاعات گفت که انتظار دارد پذیرش بیت کوین سریعتر از بسیاری از فناوری های دیگر به اشباع برسد، با توجه به انگیزه های پولی مستقیم برای پذیرش، محیط کلان فعلی و به دلیل اینکه رشد پذیرش توسط اینترنت تسریع خواهد شد.
با استفاده از بیت کوین، پذیرش مستقیم با انگیزه مالی، یک نظریه بازی ایجاد می کند که در آن بهترین پاسخ همه، پذیرش بیت کوین است.

Picture2 300x238 - طبق گزارش Blockware، پذیرش جهانی بیت کوین تا سال 2030 به 10 درصد می رسد

بیت کوین، مانند اینترنت، تلفن های هوشمند و رسانه های اجتماعی، همچنین با استفاده از این فناوری که به عنوان «اثر شبکه» شناخته می شود، از مزایای بیشتری برخوردار می شود.
با این حال، نویسندگان گزارش Blockware تاکید کردند که مدل مورد استفاده برای پیش‌بینی نرخ پذیرش تنها در این مرحله مفهومی است و افزودند که این مدل به‌عنوان مشاوره سرمایه‌گذاری و ابزار معاملاتی کوتاه‌مدت مورد استفاده قرار نگیرد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *