اخبار ارز دیجیتال

بیت کوین به موجب این عامل می تواند رالی بعدی خود را آغاز کند.

آخرین بروزرسانی:19 شهریور 1401

دن ناتان(Dan Nathan)، مدیر شرکت مشاوره ریسک ریورسال(RiskReversal)، در یکی از قسمت‌های اخیر برنامه “Fast Money” شبکه تلویزیونی سی‌ان‌بی‌سی (CNBC) عنوان کرد که بیت کوین برای آغاز رالی بعدی خود نیازمند این است که فدرال رزرو ایالات متحده مسیر خود را تغییر دهد.

متأسفانه ،این معامله‌گر انتظار چنین سناریویی را برای گاوها در سال جاری میلادی ندارد.

وال استریت ژورنال اوایل این هفته، گزارش داد که فدرال رزرو یک بار دیگر در مسیر اعلام افزایش ۷۵ واحدی نرخ بهره قرار دارد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو طی سخنرانی نشست سالانه بانک ها در جکسون هول ، از سیاست های پولی انقباضی حمایت کرد و به صراحت اعلام کرد که بانک مرکزی این کشور مسیر خود را تغییر نخواهد داد.

آقای ناتان همچنین اشاره کرد که دامیننس(سلطه) بیت کوین در پایین ترین سطح خود در یک دوره زمانی طولانی قرار دارد. این عامل بعید به نظر می رسد که برای بازار مطلوب باشد.

” بزرگترین رمزارزها همراستا با سهام سنتی معامله می‌شود، بنابراین گاوها در راستای آغاز یک سناریوی جدید ، کار سختی را در پیش دارند.”

تابستان سخت

عملکرد بیت کوین در تابستان امسال چندان خوب نبود. این رمزارز در ماه ژوئن(خراد-تیر) در بیش از یک دهه اخیر ، بدترین ماه خود را تجربه کرد که در اثر آن ، قیمت این رمزارز بالغ بر 37.3 درصد کاهش پیدا کرد.

این رمزارز پرچمدار در ماه جولای(تیر-مرداد) ، یک روند بازیابی کوتاه را آغاز کرد و در اثر آن ، 17.9 درصد افزایش یافت ، اما سپس تمامی سود های حاصل از آن را از دست داد.

بر اساس سوابق گذشته ، ماه سپتامبر(شهریور-مهر) ، یک ماه خرسی محسوب می شود. قیمت بیت کوین در روز چهارشنبه به سطح 18540 دلاری کاهش یافت و به شدت به کف قیمتی سطح سال جاری میلادی نزدیک شد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *