اخبار ارز دیجیتال

شرکت مسافرتی XcelTrip پذیرش شیبا اینو را در بیش از 70 کشور آغاز کرد.

میم کوین محبوب، Shiba Inu، یک شریک تجاری جدید در قالب وب سایت غیرمتمرکز رزرو بلیط و هتل به نام XcelTrip، به دست آورده که به تازگی اعلام کرده است شروع به پذیرش شیبا به عنوان مکانیزم پرداخت خواهد کرد. اکنون افراد با استفاده از شیبا اینوی خود، می توانند در 2.3 میلیون هتل و بیش از 450 شرکت هواپیمایی واقع در 70 کشور مختلف رزروهای خود را انجام دهند.

XcelTrip با ارائه SHIB به عنوان یک گزینه پرداخت به صفوف مشاغل سطح بالا مانند Gucci و Tag Heuer پیوسته است. این شرکت های لوکس در ماه می (اردیبهشت) اعلام کردند که مشتریان می توانند با استفاده از این رمزارز خریدهای خود را انجام دهند. XcelTrip اکنون به این برندهای لوکس دیگر می پیوندد.

به لطف تلاش های این شرکت، مشتریان XcelTrip به زودی به یک محیط سفر غیرمتمرکز دسترسی خواهند داشت. آنها قادر خواهند بود به طور مستقیم با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و از طریق این شبکه غیرمتمرکز سفر، به ارائه دهندگان خدمات سفر دسترسی داشته باشند و نیازی به واسطه در فرآیند برنامه ریزی و رزرو سفر را از بین ببرند.

این شرکت همچنین یک پلتفرم برای استفاده از کریپتو و به منظور غیرمتمرکز کردن این سیستم ایجاد کرده است.

XcelTrip در حال حاضر مجموعاً نه رمزارز، از جمله همه ارزهای بزرگ را می پذیرد، علاوه بر شیبا اینو، جدیدترین رمزارزی که اضافه کرده، بیت کوین، اتریوم، تتر، بایننس کوین، لایت کوین، بیت کوین کش، XcelDefi، شبکه XDC (XDC) و XcelToken Plus (XLB) هستند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *