اخبار ارز دیجیتال

شرکت سرمایه گذاری Cypherpunk Holdings تمام بیت کوین و اتر خود را می فروشد.

شرکت سرمایه گذاری Cypherpunk Holdings (HODL) مستقر در کانادا، تمام دارایی های بیت کوین و اتر خود را برای رهایی از ریسک های فعلی بازار کنار گذاشته است.

این شرکت 205.8209 اتر (ETH) را به قیمت 293000 دلار کانادا (227000 دلار) و 214.7203 بیت کوین (BTC) را به قیمت حدود 6.09 میلیون دلار کانادا (4.7 میلیون دلار) فروخت. طبق اعلامیه روز سه‌شنبه، مجموعاً ۶.۳۸ میلیون دلار کانادا (۵ میلیون دلار) درآمد حاصل از این فروش به دست آورد.

این شرکت اعلام کرد که 18.16 میلیون دلار کانادا (14.1 میلیون دلار) پول نقد و استیبل کوین در اختیار دارد، همچنین اضافه کرد که همچنین حدود 1.93 میلیون دلار کانادا (1.5 میلیون دلار) به محصولات ساختاریافته با اخطار بازخرید 30 روزه اختصاص داده است.

جف گائو، رئیس و مدیرعامل Cypherpunk، گفت که تصمیم برای کنار گذاشتن تمام دارایی های بیت کوین و اتریوم این شرکت به دنبال افزایش نوسانات بازار است که نگهداری توکن های دارایی را برای سرمایه گذاران به طور فزاینده ای مخاطره آمیز کرده است.

بیت کوین و اتر بیش از نیمی از ارزش خود را در سال گذشته از دست داده اند و در اوایل این ماه به پایین ترین حد 52 هفته گذشته رسیده اند. سهام این شرکت در سال جاری در بورس کانادا 50 درصد سقوط کرده است.

گائو در بیانیه‌ای گفت: «”ما معتقدیم که محتاطانه‌ترین رویکرد این است که در حاشیه بنشینیم و منتظر باشیم تا سرایت نوسانات و عدم نقدینگی به نتیجه منطقی خود برسد.” او افزود: “در تراز احتمالات، ما شاهد عملکرد ضعیف‌تر قیمت هستیم که راه را به سطوح پایین‌تر باز می‌کند، زیرا گزارش‌هایی مبنی بر افزایش تعداد زنجیره‌هایی که تعلیق «موقت» بر برداشت‌ها را اعمال می‌کنند، افزایش می‌یابد.”

گائو خاطرنشان کرد که Cypherpunk “چشم انداز صعودی بلندمدت” را در مورد ارزهای دیجیتال حفظ خواهد کرد و به دنبال سرمایه گذاری بر فرصت های آینده در این فضا خواهد بود.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *