اخبار ارز دیجیتال

افزایش پذیرش بیت کوین کش در سراسر جهان همچنان ادامه دارد.

براساس اطلاعات وبسایت map.bitcoin.com، هزاران تاجر در سراسر جهان وجود دارند که بیت کوین کش (BCH) را برای کالاها و خدمات خود می پذیرند. علاوه بر آن، هنگامی که کسی بخواهد از انجمن بیت کوین Reddit بازدید کند، متوجه تعداد زیادی پست می‌شود که پذیرش این رمزارز را در شهرها و مناطقی مانند دبی، بمبئی، سنت کیتس، نویس و سنت مارتن اعلام می‌کنند.

Screenshot 2022 06 04 at 09 54 14 dgdjsjsjdkkdf.webp WEBP Image 1280 × 720 pixels — Scaled 89 300x169 - افزایش پذیرش بیت کوین کش در سراسر جهان همچنان ادامه دارد

Bitcoin.com News قبلاً در مورد رولاندو بریسون، عضو پارلمان سنت مارتن گزارش داده بود و فاش کرده، او درخواست کرده است تمام حقوق خود را به بیت کوین کش دریافت کند. Map.bitcoin.com نشان می دهد که بیش از 160 تاجر که BCH را در این منطقه می پذیرند وجود دارد.

بیت‌کوین کش اکنون توسط پلتفرم Caribeeats (caribeeats.com) نیز پذیرفته می‌شود و از BCH می‌توان برای دریافت غذا و مواد غذایی در بیش از 15 کشور مختلف استفاده کرد. Caribeeats به مناطقی مانند باربادوس، دومینیکا، گرانادا، ایالات متحده، جامائیکا، مونتسرات، سنت کیتس، سنت لوسیا و غیره خدمات ارائه می‌دهد.

پست های متعدد Reddit و map.bitcoin.com نشان می دهد که BCH در دبی در موسساتی مانند ماسالا مانترا، Tandoori Junction، Great Wok، مرکز غواصی برمودا و رستوران ایکس فکتور حضور پیدا کرده است.

به طور مشابه، پذیرش BCH در مرکز اصلی مالی هند، بمبئی، نیز انجام می شود. در اواسط آوریل (اواخر اسفند 1400)، مدرسه Hosanna House، یک مدرسه کودکان واقع در بمبئی، اعلام کرد که اولین مدرسه مونته سوری (روش آموزشی مونته سوری یک سیستم آموزشی برای کودکان است که به دنبال توسعه علایق و فعالیت های طبیعی است.) در هند است که BCH را می پذیرد.

Screenshot 2022 06 04 at 09 54 10 joo999777.webp WEBP Image 1280 × 400 pixels 300x94 - افزایش پذیرش بیت کوین کش در سراسر جهان همچنان ادامه دارد

بیت‌کوین کش در Burger King St. Kitts نیز پذیرفته می‌شود و سوپرمارکت پاندا جزیره هم BCH را می‌پذیرد. در سنت کیتس، این دارایی رمزنگاری شده بیشتر در Sun Island Clothes، Karma Asian Cuisine، Econo Retail Shop و Oracle Martial Arts Academy پذیرفته می شود.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *