اخبار ارز دیجیتال

رشد چشمگیر صرافی VirgoCX کانادا همزمان با جمع آوری سرمایه 8 میلیون دلاری

پلتفرم معاملات رمزارزی VirgoCX که مستقر در کانادا می باشد، 7.95 میلیون دلار (10 میلیون دلار کانادا) در دور سرمایه گذاری سری A جمع آوری کرده است که به این شرکت کمک می کند تا در سطح جهانی گسترش یابد و محصولات و خدمات خود را اضافه کند.

بر اساس بیانیه روز دوشنبه، صندوق سرمایه‌گذاری جهانی Draper Dragon این تامین مالی را رهبری کرد که شامل همکاری شرکت های سرمایه گذاری  Blockdream Ventures، Cobo Ventures، Molecular Group، Sora Ventures و How Link Investment بوده است.

از نظر مقررات، این شرکت مستقر در تورنتو توسط ناظران اوراق بهادار کانادا (CSA) به عنوان یک فروشنده محدود دارایی های رمزنگاری شده در تمام استان ها و مناطق کانادا تایید شده است. در همین حال، VirgoCX یکی از هشت پلتفرم تجارت رمزنگاری ثبت شده می باشد که توسط کمیسیون اوراق بهادار انتاریو (OSC) فهرست شده است.

مدیر عامل VirgoCX، آدام کای (Adam Cai)، به CoinDesk گفت که این شرکت با پشتکار تلاش کرد تا مجوزهای مناسب برای فعالیت در کانادا را به دست آورد و در حال آماده شدن برای گسترش احتمالی در استرالیا، بریتانیا و برخی از بخش‌های اروپا است. کای پس از کسب تأییدیه های کانادا گفت: «این فقط یک پیشرفت طبیعی است، چراکه ما تمامی زیرساخت های لازم را داریم.»

بر اساس بیانیه ی شرکت مادر صرافی، Virgo Group، در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن سهام، سپرده گذاری سالانه دیفای و سایر خدمات در “آینده نزدیک” است.

کای همچنین به CoinDesk گفت که گروه Virgo به زودی یک بازار غیرمتمرکز برای NFT ها راه اندازی خواهد کرد، به این امید که به مشتریان کمک کند تا NFT های خود را به سرعت بفروشند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *