اخبار ارز دیجیتال

رابینهود به زودی قابلیت نقل و انتقال کاردانو (ADA) را فراهم می کند.

شرکت کارگزاری پیشروی رابینهود (Robinhood) اعلام کرده است تیم توسعه دهنده آن کار بر روی گزینه نقل و انتقالات کاردانو (ADA) را در دستور کار خود قرارداده است. همانطور که قبلاً گزارش کردیم، پلتفرم معاملاتی رابینهود روز 1 سپتامبر (7 شهریور) ADA را در فهرست ارزهای تحت پشتیبانی خود قرار داد.

 پیش از آن نیز این سرویس کارگزاری فاقد کارمزد، پشتیبانی از دارایی هایی مثل سولانا (SOL)، کامپوند (COMP)، پالیگان (POL) و چندین ارز دیجیتال دیگر را آغاز کرده بود. گفتنی است رابینهود پس از مرحله آزمایشی اولیه که از سپتامبر سال گذشته (شهریور 1400) آغاز شده بود، سرانجام قابلیت نقل و انتقال بیت کوین را اوایل جولای (اواسط تیر) برای همه کاربران خود راه اندازی کرد. اکنون همه کاربران می توانند دارایی های خود را به داخل و خارج از این پلتفرم منتقل کنند.

نکته مهمی که توجه کاربران را به سمت این پلتفرم جلب می کند این است که رابینهود برای انتقال رمزارز به خارج از پلتفرم خود، هیچ کمیسیون اضافی دریافت نمی کند. هرچند، کاربران همچنان ملزم به پرداخت کارمزدهای شبکه هستند.

براساس اعلام این شرکت، کاربران برای بهره مندی از این قابلیت جدید باید با ارائه عکس کارت شناسایی دولتی یا گواهینامه رانندگی، مراحل تأیید هویت را سپری کنند. این شرکت سقف روزانه 5000 دلار را برای نقل و انتقالات خروجی تعیین کرده است. همانطور که قبلاً گزارش شده است، این پلتفرم معاملاتی ارائه قابلیت واریز و برداشت توکن MATIC در شبکه پالیگان را نیز ارائه کرده و از این طریق کارمزدها را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
4.5/5 - (2 امتیاز)
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(1 )

One thought on “رابینهود به زودی قابلیت نقل و انتقال کاردانو (ADA) را فراهم می کند.

  1. نسبت به موقعیت خوبه ولی مبلغ ریالی واقعا چیز دندان گیر واسه اون عزیزی که سیستم جسمانی فلج باشه کار خوبیه فقط مبلغش کم هست طرف بهش نصرفه مجبور به انصراف میشه از سازنده و تبلیغ هایی که فروش خوبی دارن پول ریالیش بیشتر کنید ممنون سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *