اخبار ارز دیجیتال

خرید بیت کوین بیشتر توسط مایکرواستراتژی، پس از اعلام نظر SEC درمورد آن

شرکت نرم‌ افزاری Microstrategy که در لیست نزدک نیز قرار دارد، دوباره با افت قیمت بیت کوین اقدام به خرید این رمزارز کرده است. طی یک بایگانی موجود در روز چهارشنبه در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، این شرکت اعلام کرد که در بازه زمانی بین 3 می تا 28 ژوئن (13 اردیبهشت تا 7 تیر)، «تقریباً 480 بیت کوین را به قیمت تقریباً 10.0 میلیون دلار، با میانگین قیمتی تقریباً 20817 دلار به ازای هر واحد، خریداری کرده است. همچنین این پرونده اضافه می کند:

“از 28 ژوئن 2022، مایکرو استراتژی به همراه شرکت های تابعه خود، مجموع تقریباً 129699 بیت کوین را در اختیار دارند.”

به طور کلی، بیت کوین این شرکت “با قیمت کل خرید تقریباً 3.98 میلیارد دلار و میانگین قیمت خرید تقریباً 30664 دلار به ازای هر بیت کوین، شامل کارمزدها و هزینه ها” خریداری شده است.

مایکرو استراتژی اخیراً این شایعه را که ممکن است به دلیل یک وامی که با پشتوانه بیت کوین از بانک Silvergate دارد، ممکن است با لیکوئیدیتی مواجه شود را از بین برد.

مایکل سیلور، مدیر عامل این شرکت، در ماه می گفت: «ما در بلندمدت وارد بیت کوین شده ایم. استراتژی ما خرید بیت‌کوین و نگهداری آن است، بنابراین هیچ هدف قیمتی وجود ندارد. من انتظار دارم که برای همیشه بیت کوین را در بالاترین سطح محلی بخریم.” او افزود: «من انتظار دارم که بیت کوین به میلیون ها نفر برسد. بنابراین، ما بسیار صبور هستیم. ما فکر می کنیم این آینده پول است.»

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *