اخبار ارز دیجیتال

ارزش ذخایر کنونی بیت کوین تسلا به 222 میلیون دلار می رسد.

شرکت تسلا گزارش سه ماهه دوم خود را روز دوشنبه به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه کرده است. همانطور که Bitcoin.com هفته گذشته گزارش داد، این شرکت توضیح داد که حدود 75 درصد از دارایی های بیت کوین خود را به ارز فیات تبدیل کرده است. فروش بیت کوین، 936 میلیون دلار پول نقد به ترازنامه این شرکت خودروهای الکتریکی اضافه کرده است.

تسلا به SEC اطلاع داد که در سه ماهه دوم:

“ما 170 میلیون دلار ضرر ناشی از تغییر در ارزش دلاری بیت کوین های خود متحمل شدیم و از طرفی سود 64 میلیون دلاری از تبدیل بیت کوین به ارز فیات را ثبت کردیم.”

تسلا در ابتدا 1.5 میلیارد دلار بیت کوین در سه ماهه اول 2021 (سه ماهه چهارم 1399) خریداری کرد. در همان سه ماهه نیز این شرکت به ارزش 272 میلیون دلار از بیت کوین های خود را فروخت. قیمت بیت کوین بین سطح 32 هزار دلار و سطح 59 هزار دلار در سه ماهه اول 2021 در نوسان بوده است.

این شرکت خودروهای الکتریکی در پرونده ارسال شده به SEC اظهار داشت که از تبدیل بیت کوین خود به ارز فیات در سه ماهه اول 2021، 128 میلیون دلار سود دریافت کرده است. علاوه بر این، این شرکت به ترتیب در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ و نیمه اول ۲۰۲۱، ۲۳ میلیون دلار و ۵۰ میلیون دلار ضرر ناشی از کاهش ارزش بیت کوین داشته است.

دارایی های دیجیتال تسلا بیشتر از بیت کوین تشکیل شده است

تسلا در پرونده روز دوشنبه خود به SEC توضیح داد که در سه ماهه اول 2021 به ارزش 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است.

در حالی که تسلا از سایر دارایی های رمزارزی که در اختیار دارد نامی نبرد، این شرکت از ژانویه (دی 1400) رمزارز دوج کوین را برای برخی از کالاها می پذیرد. ترازنامه تسلا نشان می دهد که ارزش دفتری دارایی های دیجیتالی تسلا در پایان سه ماهه دوم 218 میلیون دلار بوده است. شرکت خودروهای برقی توضیح داد:

“ارزش بازار تقریبی دارایی‌ های دیجیتالی که تا 30 ژوئن 2022 (9 تیر) نگهداری می‌شد، 222 میلیون دلار بوده است.”

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)