اخبار ارز دیجیتال

ایلان ماسک حملات خود به یکی از بنیانگذاران Dogecoin را افزایش می دهد.

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، انتقاد خود از بنیانگذار Dogecoin، جکسون پالمر(Jackson Palmer) را دوچندان کرد و ادعا کرد که توسعه‌دهنده نرم‌افزار استرالیایی هرگز حتی یک خط کد Dogecoin را ننوشت.

در پاسخ، پالمر در یک توییت که اکنون حذف شده است،به یک صفحه Github با مشارکت های خود لینک داد.

بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران اصلی ماسک، با ارسال توییتی مبنی بر اینکه نه او و نه پالمر کمک زیادی به پروژه ای که در ابتدا چیزی جز یک شوخی نبود،نکرده اند، تلاش کرد تا تنش ها را کاهش دهد.

ماسک از “حس شوخ طبعی” و “گستاخی” مارکوس تمجید کرد و افزود که این دو ویژگی بخش بزرگی از محبوبیت Dogecoin هستند. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، پالمر که در سال 2015 از جامعه ارزهای دیجیتال ناامید شده بود، سال گذشته در اوج جنون دوج کوین مبتنی بر ماسک، میلیاردر را به عنوان “کلاش خود خواه” مورد انتقاد قرار داد. او همچنین پس از انتشار توییتی مبنی بر اینکه رمزارز توسط یک “کارتل قدرتمند” کنترل می شود، در فضای مجازی وایرال شد. این بومی استرالیایی با راه‌اندازی پادکست جدید ضد رمزنگاری به نام Griftonomics در فضای کریپتو فعال‌تر شد.

در مصاحبه اخیر، پالمر گفت که ماسک زمانی یک اسکریپت ساده پایتون را که برای او نوشته بود اجرا کرد تا با هرزنامه‌های ارزهای دیجیتال مقابله کند. او اضافه کرد که رئیس تسلا واقعاً در کدنویسی خوب نبود، اظهاراتی که ظاهراً اعصاب ماسک را به هم زد.

اوایل امروز، ماسک به پالمر و «اسکریپت مزخرف» او انتقاد کرد و مدعی شد که بچه‌هایش در ۱۲ سالگی قادر به نوشتن کد بهتری هستند. رئیس تسلا نوشت: «جکسون یک ابزار است.

یکی از بنیانگذاران Dogecoin از اسکریپت خود دفاع کرده است، زیرا او ادعا می کند که می تواند حملات فیشینگ کمتر پیچیده را شناسایی کند.

با توجه به اینکه اظهارات اخیر پالمر علیه ماسک اخیراً پوشش خبری جریان اصلی مطبوعات را به خود جلب کرده است، این امکان وجود دارد که او در تلاش است تا روایت Dogecoin را از این میلیاردر جنجالی دور کند.

پالمر در توییتی نوشت: «زندگی بدون اجاره در سر یک میلیاردر… این عهدی است».

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *