اخبار ارز دیجیتال

اکوسیستم دیفای کاردانو یک مزیت بزرگ نسبت به رقبای خود دارد.

آخرین بروزرسانی:13 شهریور 1401

بر اساس یک گزارش از جامعه حامیان کاردانو، پروتکل‌ های اکوسیستم دیفای بزرگترین شبکه اثبات سهام، بسیار مقیاس‌پذیرتر و مستقل‌‌تر از اکوسیستم‌‌های رقبای آن است. ‌

ساختار پروتکل های دیفای کاردانو بدون تاثیر VCها

بر اساس تجزیه و تحلیل به اشتراک گذاشته شده در حساب توئیتر cardano_whale@، اکوسیستم پروتکل‌‌های دیفای با محوریت کاردانو جایگزین‌‌های خاص خود را برای همه پروتکل‌ های جریان اصلی دیفای ایجادشده از تابستان 2020 را دارد.

همانطور که گفته شد، رقبای دیفای کاردانو، Compound Finance (Liqwid)، Aave Finance (AADA)، Curve Finance یا Maker DAO (Ardana) است. با این حال، برخلاف سولانا (SOL)، زنجیره هوشمند بایننس (BSC)، پروتکل نییر (NEAR)، آوالنچ (AVAX) و سایر پلتفرم‌ های لایه اول از زمان اتریوم، dAppهای کاردانو به پول تزریق شده توسط سرمایه‌ گذاران خطرپذیر (VC) وابسته نیست.

به این ترتیب، می‌تواند به شیوه‌ ای فراگیرتر و بی دردسر توسعه یابد و مورد توجه قرار گیرد. چرا که کاردانو دارای مزیت هایی همچون “امنیت، تمرکززدایی، جامعه و به زودی توان عملیاتی بالایی برای موفقیت می باشد.»

همانطور که قبلاً U.Today گزارش شد، خانواده dAppهای کاردانو روز به روز در حال افزایش می‌ باشد و  در سال 2022، اکوسیستم کاردانو شاهد رشد بزرگی بود. بطوریکه در سه ماهه دوم سال 2022 (سه ماهه اول 1401)، ارزش کل قفل شده (TVL) در پروتکل های دیفای آن هزاران درصد افزایش یافته است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *