اخبار ارز دیجیتال

به گفته تریدر مشهور، در نمودار بیت کوین یک الگوی نزولی در حال شکل گیری است.

آخرین بروزرسانی:27 مرداد 1401

پیتر برانت (Peter Brandt)، معامله گر مشهور، در توییت اخیر خود ادعا می کند که در نمودار قیمتی بیت کوین، یک الگوی wedge صعودی در حال شکل گیری است.

Screenshot 2022 08 17 at 09 10 57 FaTWY01XwAUVMaP.webp WEBP Image 530 × 490 pixels 300x277 - به گفته تریدر مشهور، در نمودار بیت کوین یک الگوی نزولی در حال شکل گیری است

این هشدار ریزشی در حالی پیش آمده است که بیت کوین پس از ثبت بهترین ماه خود در این سال، در تلاش برای رسیدن به سطحی بالاتر از سطح 24000 دلار است. بیت کوین اکنون در صرافی Bitstamp با قیمت 24023 دلار معامله می شود.

وج صعودی یک الگوی نزولی در نمودار است که در طول روندهای نزولی رخ می دهد. این الگو که شبیه یک پرچم خرسی نیز است، زمانی شکل می‌ گیرد که دو خط روند پس از ثبت یک سری دره های بالاتر از هم و قله های بالاتر از هم، محدوده معاملاتی باریک شود.

شایان ذکر است که تشکیل وج صعودی به طور کلی به عنوان یک شاخص نزولی در نظر گرفته می شود که در آستانه شکست احتمالی قیمت ظاهر می شود. با این حال، برخی از هشدارها وجود دارد که به نتیجه نمی رسند. همانطور که برانت نیز اشاره می کند، اکثر الگوهای معاملاتی نوظهور در نهایت چیز دیگری را تشکیل می دهند. از این رو، هیچ تضمینی وجود ندارد که این الگو نیز تکمیل شود.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)