ارزهای دیجیتال ایرانی

ارزهای دیجیتال ایرانی

ارزدیجیتال پیمان

ارز دیجیتال پیمان یک ارزدیجیتال ایرانی با پشتوانه ی طلاست( شمش یا سکه به شرط معادل سازی) که با علامت اختصاریPMN نشان داده می شود. ارز پیمان توسط بانک های ملی، ملت، پارسیان، پاسارگاد و شرکت ققنوس طراحی شده است. انتشار اولیه ی توکن پیمان در زمان آغار کار شبکه از سوی بنیاد ققنوس صورت می گیرد. در انتشار اولیه بنیاد یک میلیون توکن بدون پشتوانه را صادر و به حساب های توزیع بنیاد منتقل می کند. مدیرعامل شرکت ققنوس درباره ی رمزارز پیمان گفت:«هموطنان به‌زودی با استفاده از نرم‌افزارهایی که روی گوشی موبایل نصب می‌شود می‌توانند به‌سرعت و به‌سادگی واحدهایی از املاک مازاد بانک‌ها یا دارایی‌های با پشتوانه طلا را خرید و فروش کنند. تفاوت توکن این است که می‌تواند در قالب کیف پول در اختیار مردم قرار گیرد و ما می‌خواهیم به‌ سرعت بخشیدن در نقل و انتقالات سرمایه‌ای، هیجان بیشتری را به مردم تزریق کنیم.» به نظر می رسد به‌زودی فرابورس به‌عنوان ششمین میزبان به شبکه‌ی ققنوس وارد می‌شود .

ارزدیجیتال ملی IRRDC

ارز IRRDC ارزی است که یک توکن روی شبکه ی بلاک چین است و مبتنی بر صرافی های غیر متمرکز بنا شده است. ارز IRRDC امکان خرید و فروش بر مبنای ریال را دارد و برای خرید آن هیچ ارزی از کشور خارج نمی شود. همچنین شما می توانید با خریدن این ارز رمزنگاری شده از طریق ایجاد حساب کاربری در تالار معاملات غیرمتمرکز کریپتو اکس (Cryptoex) وارد بازارهای بین المللی ارزهای دیجیتال شده و ارزIRRDC را با هر ارزدیجیتال دیگر مبادله کنید. از مزایای سرمایه گذاری روی این رمزارز می توان به مواردی اشاره کرد مانند:1-دریافت خدمات معامله گری حرفه ای 2- خرید و فروش از طریق صرافی غیرمتمرکز آنلاین 3- ارز دیجیتالی است که قابلیت معامله در بازارهای پولی بین المللی را دارد 4- امکان بهره مندی از سرویس تولید سیگنال معاملاتی (Crypto Signal Profrssional) و 5- امکان بهره مندی از سرویس بات معامله گر هوشمند (Magic Trader Bot).

رمزارز آریا

ارز آریا اولین کوین ایرانی است که شباهت زیادی به بیت کوین دارد و با نام اختصاری AYA نشان داده می شود. ارز آریا با هدف ایجاد روشی برای پرداخت همتا به همتا و غیرمتمرکز به وجود آمده است. تراکنش های آریا بر روی بلاک چین ذخیره می شود و قابل استخراج نیز هست. همانطور که می دانید سازندگان ارزهای دیجیتال در وایت پیپر به توضیح ویژگی های ارز مورد نظر می پردازند. آریا کوین 80 درصد وایت پیپر یک کپی از وایت پیپر بیت کوین است. تعداد کل کوین های آریا 120 میلیون است که در طی 16 سال قابل استخراج می باشند. اولین دفتر نمایندگی آریا در استانبول افتتاح شده است. نقل و انتقالات در شبکه ی آریا کوین بدون واسطه است و با کارمزد 0/001AYA برای هر تراکنش انجام می شوند. آریا به عنوان اولین کوین ایرانی در چندین سایت ارزیابی آلت کوین مثل CoinMaeketCap ، Coingecko و CoinMaeketdaddy لیست شده است. شما می توانید برای خرید و فروش ارزدیجیتال آریا به صرافی های Crex24 و CoinExchange مراجعه کنید.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
3/5 - (2 امتیاز)
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *