اخبار طلا

وقت خرید طلا چه زمانی است؟ / سه تساوی عجیب در پیش‌بینی قیمت طلا

با نگاه به جلو، تحلیلگران گفتند که کوتاه مدت طلای کوتاه چالش برانگیز است وقتی که ماه گذشته تورم ۵ درصد افزایش یافت که مهمترین افزایش از آگوست (شهریور) سال ۲۰۰۸ را تجربه کرد. افزایش تورم همراه با نرخ بهره پایین تر به این معنی است که بازده واقعی بیشتر منفی شده است.

بسیاری از تحلیلگران می گویند گرچه قیمت طلا در حال تثبیت است، اما روند و حرکت همچنان صعودی ادامه دارد، زیرا قیمت اونس بالای ۱۸۸۵ دلار است.

اوله هانسن، رئیس استراتژی کالای بانک ساکسو، گفت که اگرچه از نظر فنی طلا را نزولی پیش بینی می کند، اما دلیل کوتاه مدتی در بازار نمی بیند. او افزود که بازار در حال از دست دادن حرکت است و باید یک کاتالیزور جدید برای روند صعودی پیدا کند.

او گفت: من معتقدم بانک فدرال اشتباه می کند، اما بازار این دیدگاه را قبول کرده است که تورم تأثیر عمده ای بر اقتصاد نخواهد گذاشت. من می توانم برخی از دلایل کوتاه مدت منفی بودن طلا را پیش بینی کنم.

دارین نیوسوم، رئیس Darin Newsom Analysis، گفت که او در کوتاه مدت نزول طلا را تحمل می کند. او افزود که منتظر اصلاح عمیق تر است در بازار است.

او گفت:  ما پشتیبانی اولیه را ۱۸۷۱ دلار و ۸۰ سنت قرار داده ایم. من فکر می کنم که این هدف را از بین ببریم و هدف بعدی ۱۸۲۷ دلار خواهد بود. در اینجا خریداران دوباره وارد بازار می شوند. من فروش زیادی نمی بینم، ارزش فروش ندارد، اما یک منطقه جذاب برای خرید خواهد بود.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *