اخبار ارزدیجیتال

تعداد ثبت‌نام‌ها در صرافی بایننس به بالاترین رقم تاریخ خود رسید.

مدیر عامل صرافی بایننس، به تازگی اعلام کرده است که میزان ثبت‌نام کاربران جدید در این صرافی تقریبا به سطح مشابهی با بازه‌هایی از سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ که طی آن بازار ارزهای دیجیتال رشدی انفجاری را تجربه کرد، رسیده است.

به گزارش کوین تلگراف، در جریان گفتگوی روز گذشته که در حاشیه رویداد کانسنسوس (Consensus) صورت گرفت، چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل و بنیان‌گذار بایننس، اعلام کرد که تعداد ثبت‌نام‌های جدید این صرافی به‌طور محسوسی افزایش یافته است.

ژائو از هاوینگ بیت کوین به عنوان یکی از عوامل اصلی در افزایش این حجم از کاربران جدید یاد کرد. به گفته او حجم کاربران جدید تقریبا به اندازه بازار صعودی سال ۲۰۱۷ بوده است. وی در ادامه افزود:

تعداد کاربران جدیدی که در این صرافی ثبت‌نام می‌کنند به سرعت در حال افزایش است و احتمالا از این نظر به سطح کاربران جدید ثبت‌نام‌شده در سال ۲۰۱۸ خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت بایننس به این نکته اشاره کرد که بخش پشتیبانی این صرافی، شاهد حجم وسیعی از درخواست‌ها است که به نوعی نشان‌دهنده فعالیت زیاد کاربران جدید و قدیمی است. واریز به آدرس‌های اشتباه از سوی کاربران جدید و بازیابی رمز عبور توسط کاربرانی قدیمی پس از یک دوره طولانی‌ِ عدم فعالیت، از جمله درخواست‌های پرتکرار در این روزها به شمار می‌رود.

ژائو افزود:

همه این نشانه‌ها کاملا واضح هستند و بدون شک سطح فعالیت حتی نسبت به سه یا چهار ماه قبل نیز بسیار بالاتر ارزیابی می‌شود.

سپس کاترین کولِی (Catherine Coley)، مدیر عامل بایننس آمریکا (Binance.US) به گفتگو وارد شد و در خصوص روند پیشرفت این شعبه از صرافی بایننس، پس از گذشت تقریبا ۸ ماه از تاسیس‌اش، توضیح داد.

کولی بر روی این موضوع تاکید کرد که صنعت ارزهای دیجیتال تنها ابتدای راه بایننس آمریکا را دیده است. او در ادامه گفت:

ما توانستیم با دریافت مجوز فعالیت و ایجاد یک بستر مناسب بر پایه تکنولوژی، خدمات خود را به‌صورت جهانی اما در سطحی ابتدایی ارائه دهیم. بنابراین، تا به این لحظه، ما فقط بر روی اصول ابتدایی تمرکز داشته‌ایم تا افراد بتوانند به راحتی ارزهای دیجیتال بخرند، سفارش‌های محدود یا سفارش‌هایی با قیمت بازار بگذارند.

وی گفت:

ما به طور جدی بر روی بحث آموزش تمرکز کرده‌ایم و قصد داریم پایین‌ترین نرخ کارمزد (حتی به‌صورت یک نرخ ثابت و حداقلی) را در سراسر آمریکا ارائه دهیم. بنابراین، ما در زمینه ارائه خدمات خود به کاربران آمریکایی، هنوز در ابتدای مسیر هستیم.

ژائو در ادامه صحبت‌هایش افزود:

در ایالات متحده، تایید شدن توسط قانون‌گذاری، فرآیندی زمان‌بر است. امیدوارم هر چه زودتر مراحل دریافت مجوزهای لازم را پشتِ سر گذاشته و بر روی تکامل بیشتر خدمات‌مان تمرکز کنیم.

کولی همچنین به این موضوع اشاره کرد که ارائه خدمات معاملات فرابورسی (OTC) در شعبه آمریکای بایننس از ۱۱ می (۲۲ اردیبهشت) آغاز شده است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *