اخبار ارزدیجیتال خبر

وضعیت بازار: بررسی سطوح حمایت و مقاومت پیش‌ روی ارزهای دیجیتال

آن‌طور که پیداست قیمت بیت کوین بالاتر از سطح ۳۹,۵۰۰ دلار تثبیت و با عبور از مقاومت ۴۰,۵۰۰ دلاری، روندی صعودی در پیش گرفته است. در حال حاضر قیمت بیت کوین بالاتر از سطح ۴۱,۳۰۰ دلار قرار داشته و هر آن ممکن است مقاومت ۴۲,۰۰۰ دلاری خود را بشکند. سرعت کنونی روند صعودی بیت کوین در حدود ۳ درصد افزایش طی یک شبانه روز بوده و به این ترتیب میزان افت قیمت بیت کوین در یک هفته اخیر به ۴ درصد رسیده است.

به گزارش کریپتو نیوز، اکثر آلت کوین‌های اصلی نیز در تلاش‌اند که قیمت‌های از دست رفته خود را بازیابی کنند. اتریوم مقاومت ۳,۱۰۰ دلاری خود را پشت‌سر گذاشت. ایکس‌آرپی (XRP) از محدوده مقاومتی ۰.۷۳۲ دلار عبور کرد و کاردانو نیز در صورتی که از محدوده ۱.۰ دلاری عبور کند، ممکن است با سرعت بیشتری رشد کند.

وضعیت بازار: بررسی سطوح حمایت و مقاومت پیش‌ روی ارزهای دیجیتال
کل سرمایه بازار در نمای ساعتی

قیمت بیت کوین

پس از آن‌که نمودار بیت کوین بار دیگر محدوده ۳۹,۲۵۰ دلاری را آزمایش کرد، احتمال رشد قیمت بیت کوین افزایش یافت. نمودار بیت کوین در روندی صعودی از مقاومت ۴۰,۵۰۰ دلار عبور کرده و حتی از ناحیه ۴۱,۰۰۰ دلار نیز گذشت. نزدیک‌ترین مقاومت پیش‌ روی بیت کوین در محدوده ۴۱,۸۵۰ دلار و مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به ۴۲,۵۰۰ دلار است. در صورتی که قیمت بیت کوین موفق به شکست این مقاومت شود، تغییر در روند صعودی بیت کوین محتمل است.

در صورتی که قیمت بیت کوین، روندی نزولی در پیش گیرد، در ناحیه ۴۰,۸۰۰ دلاری با اولین حمایت خود مواجه خواهد شد. حمایت کلیدی بعدی در ناحیه ۴۰,۵۰۰ دلار قرار دارد و در صورت شکسته‌شدن این مقاومت، قیمت ممکن است با سرعتی بیش‌ازپیش کاهش یابد.

قیمت اتریوم

روند قیمتی اتریوم نیز صعودی است و این ارز دیجیتال توانست با عبور از منطقه مقاومت ۳,۰۸۰ دلاری، سطح قیمت ۳,۱۲۰ دلاری را هدف قرار دهد. مقاومت کلیدی بعدی پیش روی اتریوم احتمالا در نزدیکی سطح ۳,۱۸۰ دلار بوده که در صورت عبور از این مقاومت، عبور از سطح ۳,۲۰۰ دلار نیز میسر خواهد بود. مقاومت اصلی در ناحیه ۳,۲۵۰ دلار قرار دارد. امواج قیمتی اتریوم به گونه‌ای است که به‌طور میانگین قیمت این ارز دیجیتال در یک شبانه‌روز ۲ درصد افزایش یافته و طی یک هفته نیز ۲ درصد کاهش پیدا می‌کند.

اما اگر روند پیش روی اتریوم اصلاحی باشد، قیمت در نزدیکی ۳,۰۸۰ دلار پشتیبانی می‌شود. حمایت کلیدی بعد نزدیک به سطح ۳,۰۵۰ دلار است و در صورت شکسته‌شدن این حمایت، سرعت کاهش قیمت اتریوم می‌تواند افزایش یابد.

قیمت آلت کوین‌ها

با افزایش قیمت کاردانو و عبور از مقاومت ۰.۹۵ دلاری، نمودار قیمت این ارز دیجیتال سطح ۰.۹۸ دلاری را نیز آزمایش کرد. طرفداران افزایش قیمت یا به اصطلاح گاوهای بازار، در تلاش‌اند که قیمت از ۱.۰ دلار عبور کند. در صورت عبور از این مقاومت، روندی مثبت پیش‌روی قیمت این ارز دیجیتال خواهد بود.

بی‌ان‌بی (BNB) در محدوده ۴۱۲ دلار حمایت شد و پس از آن روند صعودی خود را آغاز و از مقاومت ۴۲۰ دلاری با موفقیت عبور کرد. در صورت ادامه روند صعودی قیمت این ارز دیجیتال، امکان رسیدن به سطح ۴۳۲ دلار نیز میسر خواهد بود.

قیمت سولانا بالای ناحیه ۱۰۰ دلاری تثبیت شده است. نزدیک‌ترین مقاومت پیش روی نمودار قیمت این ارز دیجیتال در نزدیکی سطح ۱۱۰ دلار است ولی مقاومت کلیدی سولانا در محدوده ۱۱۲ دلاری قرار دارد.

قیمت دوج کوین بعد از صعود تا سطح ۰.۱۳۵ دلار اصلاح شد. سپس قیمت ۰.۱۴۲ دلار را آزمایش کرد و احتمالا قصد عبور از سطح ۰.۱۴۵ دلار را داشته باشد. مقاومت اصلی بعدی دوج کوین نزدیک به ۰.۱۵۰ دلار است.

 ایکس‌آرپی (XRP) به خوبی توانست قیمت خود را بالای سطح ۰.۷۰ دلار حفظ کند. قیمت این ارز دیجیتال با افزایشی سریع به سطح ۰.۷۳۰ دلار رسید. نزدیک‌ترین مقاومت این ارز دیجیتال در ناحیه ۰.۷۵ دلار است. اگر قیمت بالای ۰.۷۵ دلار بسته شود، احتمالا تا ۰.۸۰ دلار هم صعود کند.

آلت کوین‌های دیگر بازار نیز غالباً رشدی مثبت را ثبت کرده‌اند. لونا با افزایشی ۴ درصدی موفق شد از ۸۸ دلار عبور کرده و زیان هفتگی خود را به کمتر از ۱۸ درصد کاهش دهد. اولنچ نیز با جهشی ۵ درصدی از ۸۱ دلار پیشی گرفت و زیان هفتگی خود را به کمتر از ۲ درصد کاهش داد. این دو ارز دیجیتال امروز بهترین عملکرد را در میان ده ارز دیجیتال برتر بازار داشتند. ثورچین و کامپاند به ترتیب با ۱۳ درصد و ۱۶ درصد جهش قیمتی در بین ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار قرار گرفتند. به طور کلی، قیمت بیت کوین توانست از مقاومت ۴۱,۲۰۰ دلاری عبور کند. اگر بیت کوین بالای ۴۲,۰۰۰ دلار تثبیت شود، قادر خواهد بود که در کوتاه مدت با سرعت بیشتری رشد کند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *