اخبار ارزدیجیتال خبر

صرافی کراکن: به‌روزرسانی تپروت بیت کوین تا سال‌ها از یاد کسی نمی‌رود

صرافی کراکن (Kraken) به تغییراتی که به‌روزرسانی تپروت (Taproot) در شبکه بیت کوین ایجاد می‌کند نگاه ویژه‌ای داشته و گفته است این به‌روزرسانی می‌تواند زمینه را برای گسترش بیشتر شبکه بیت کوین در سال‌های آینده فراهم کند.

به گزارش دیلی هودل، صرافی ارز دیجیتال کراکن در گزارش جدید خود گفته است که تپروت می‌تواند شبکه بیت کوین را از جنبه‌ها مختلف تحت‌تأثیر قرار دهد. گفتنی است که تپروت شامل سه طرح برای بهبود شبکه بیت کوین است.

در گزارش کراکن آمده است:

تپروت حریم خصوصی کاربران، مقیاس‌پذیری شبکه و تطبیق‌پذیری تمام بیت کوین‌ها را به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای بهبود می‌بخشد. کاربران از کاهش کارمزد تراکنش‌ها، امکان انجام تراکنش‌های چندامضایی و ایجاد قراردادهای هوشمند پیچیده با همان کارایی، کارمزدهای کم و حریم خصوصی تراکنش‌های تک‌امضایی، لذت خواهند برد.

کراکن افزود:

تپروت بدون شک مهم‌ترین به‌روزرسانی بیت کوین تا به امروز بوده است، چراکه زمینه را برای پذیرش و نوآوری‌های گسترده فراهم می‌کند.

کراکن درباره اینکه تپروت چطور می‌تواند حریم خصوصی کاربران بیت کوین را تقویت کند، گفته است:

افزایش حریم خصوصی کاربران و کارایی تراکنش‌ها در تپروت، دو روی یک سکه هستند. با این به‌روزرسانی [دیگر] جزئیات مربوط به وضعیت پرداخت‌های اجرا‌نشده کاربران فاش نمی‌شود، بنابراین حریم خصوصی در زمان انجام تراکنش در شبکه افزایش می‌یابد و داده‌های کمتری در بلاک چین پردازش می‌شود.

کراکن می‌گوید افراد کمی هستند که تأثیر احتمالی به‌روزرسانی تپروت را درک می‌کنند. اجرای به‌روزرسانی تپروت در پایان سال جاری میلادی، می‌تواند راه را برای عصر جدید بیت کوین هموار کند.

کراکن در پایان گزارش خود نوشته است:

به‌روزرسانی تپروت نه‌تنها از لحاظ تغییرات فنی، بلکه در روند پیاده‌سازی هم قابل‌توجه است. برخی معتقدند که تپروت پایه‌های عملیاتی نحوه اجرای به‌روزرسانی‌های پروتکل بیت کوین در سال‌های آینده را مشخص خواهد کرد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *