اخبار ارز دیجیتال

صرافی بایننس آمریکا از Staking کاردانو پشتیبانی می کند.

پلتفرم Binance.US، یکی از شرکت‌ های تابعه غول رمزارزی Binance که مستقر در سانفرانسیسکو می باشد، بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر کرده، اعلام کرد پشتیبانی از استیکینگ (قفل سرمایه به منظور ایجاد درآمد انفعالی) کاردانو (ADA) را اضافه کرده است.

این پلتفرم معاملاتی، بازدهی سالانه 6.4 درصدی را برای رمزارز ADA را ارائه می دهد. برایان شرودر (Brian Shroder)، مدیر عامل این شرکت، اظهار داشت: «هر هفته یک پیشنهاد جدید ارائه می کنیم.» این صرافی در اوایل ژوئن (اواسط خرداد) در تلاش برای رقابت با صرافی کوین بیس، پشتیبانی از استیکینگ با بازدهی های بالا را معرفی می کند. لیست اولیه رمزارزهای اثبات سهام شامل آوالنچ(AVAX)، سولانا(SOL)، کازموز(ATOM) و برخی دیگر از رمزارزها هستند.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، کوین بیس ماه گذشته سرویس استیکینگ مخصوص سرمایه گذاران نهادی  رادر ایالات متحده راه اندازی کرد. جمینی، یک صرافی رمزارزی محبوب که متعلق به دوقلوهای Winklevoss است، پشتیبانی از استیکینگ پالیگان(MATIC) را در ایالات متحده، هنگ کنگ و سنگاپور در ماه آگوست (مرداد) آغاز کرد. این شرکت گفت که در آینده نزدیک رمزارزهای اثبات سهام بیشتری از جمله سولانا و پولکادات اضافه خواهد کرد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *