اخبار ارز دیجیتال

افزایش 45 درصدی تراکنش های بزرگ دوج کوین همزمان با افزایش فشار خرید

طبق اعلام پلتفرم تحلیل داده‌های IntoTheBlock، نهنگ‌ها یا همان دارندگان بزرگ دوج کوین اخیراً فعالیت خود را از سر گرفته اند زیرا تراکنش‌های بزرگ این میم کوین محبوب در ساعات گذشته تقریباً 45 درصد افزایش یافته است. افزایش معاملات بزرگ معمولاً با افزایش فعالیت نهنگ‌ها و تراکنش های خرید یا فروش با ارزش بیش از 100000 دلار مرتبط است.

این اتفاق درحالی رخ می دهد که 600 میلیون دوج کوین طی چهار تراکنش مجزا، به رابین هود (Robinhood) منتقل شده است. با توجه به داده های Dogewhale، در بزرگترین تراکنش 299,000,000 DOGE جابجا شده و بقیه هر کدام 100,000,000 DOGE را جابجا کرده اند.

به گزارش WhaleStats، دوج کوین در 24 ساعت گذشته در میان 10 دارایی برتر خریداری شده در بین 100 نهنگ برتر BSC نیز قرار گرفته است. به علاوه اینکه به عنوان یکی از پرکاربردترین قراردادهای هوشمند در بین 1000 و 4000 نهنگ BSC نیز رتبه بندی می شود.

همانطور که می دانید، اوایل هفته، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا با ذکر دلایلی، بار دیگر بر حمایت خود از دوج کوین تاکید کرد. ماسک در مصاحبه ای در مجمع اقتصادی قطر در دوحه به بلومبرگ گفت: “مردم زیادی که چندان هم ثروتمند نیستند، مرا تشویق به خرید و حمایت از دوج کوین کرده اند. من به درخواست این افراد پاسخ می دهم.”

گفتنی است که در حال حاضر DOGE نسبت به بالاترین سطح تاریخی خود 90.97 درصد کاهش یافته و در رتبه بندی ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار در جایگاه دهم قرار دارد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *