اخبار ارز دیجیتال

بیت کوین (BTC) با رشد 5 درصدی در تلاش است که در رقابت با نزدک 100 عقب نماند.

بزرگترین رمزارز جهان، بیت کوین (BTC) طی رالی آخر هفته خود ، توانست از سطح 30000 دلاری عبور کند و 5 درصد رشد کند. هبستگی بیت کوین طی هفته گذشته با سهام فناوری و نزدک-100 روبه کاهش بوده است.

احساسات در طول روز در بازار رمزارزها بهبود یافته است. خبرهای بهتری در چین منتشر می شود که حاکی از بازگشایی شهرهای این کشور است.

btcusd 30 May 2022 12 id 786dbf4c b6ed 447f bd09 1e7b83144c35 size775 300x200 - بیت کوین (BTC) با رشد 5 درصدی در تلاش است که در رقابت با نزدک 100 عقب نماند


به نظر می رسد با افزایش بیت کوین در روز یکشنبه، این رمزارز سرشناس در تلاش است که ضرر و زیان های خود جبران کند. BTC در نمودار هفتگی خود درحال ثبات است. این درحالیست که نزدک 100 هفته گذشته را با رشد 7 درصدی به پایان رساند.

لارک دیویس، تحلیلگر رمزارزی معتقد است که آغاز یک رالی بهبودی در شرایط فروش شدید بازارها ، محتمل به نظر میرسد.

مارک نیوتن(Mark Newton)، استراتژیست تکنیکال در شرکت فانداسترت در یادداشتی عنوان کرد:
“احتمال اینکه بیت کوین یک بار دیگر به کف های 12 می(22 اردیبهشت) در نزدیکی 25401 دلار عقب نشینی کند ، بیشتر است.”

بیت کوین در ماه می(اردیبهشت-خرداد) ،همراه با بازار سهام  افت شدیدی را تجربه کرد. با این حال، سهام در حال حاضر شروع به بازیابی کرده اند، اما بیت کوین و سایر رمزارزها به روند نزولی خود ادامه دادند. اگر به عملکرد گسترده تر بازار رمزارزها نگاهی بیندازیم، بیت کوین نسبتاً سطوح فعلی خود را حفظ کرده است در حالی که شدت آلت کوین ها بسیار بالاتر است.

شرایط ماکرو در جهان همچنان ، جهت آتی بازار رمزارزها را تحت تاثیر قرار می دهند. فدرال رزرو تا زمانی که آمار و ارقام تورم ایالات متحده تحت کنترل قرار نگیرد، به افزایش نرخ بهره ادامه خواهد داد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)