اخبار ارز دیجیتال

ادغام اتریوم ممکن است زودتر از موعد انجام شود.

به گفته آنتونی ساسانو(Anthony Sassano)، مدرس اتریوم و متخصص امنیت سایبری، انتقال اتریوم به اثبات سهام (PoS) – معروف به “ادغام” – ممکن است زودتر از موعد مقرر در 15 یا 16 سپتامبر انجام شود.

ساسانو در اوایل صبح جمعه در توییتی نوشت: «ادغام در راه است» و گفت این اطلاعات از یک کنفراتس لایه اجماع توسعه‌دهندگان اصلی گرفته شده است.

ادغام شاهد انتقال اتریوم از استفاده از مکانیزم اجماع اثبات کار به اثبات سهام خواهد بود و قرار بود در 19 سپتامبر تکمیل شود.

اتریوم آخرین شبکه آزمایشی خود قبل از ادغام را در شبکه آزمایشی «Georli» در روز پنجشنبه تکمیل کرد، به این معنی که تنها دو مرحله دیگر باقی مانده است که با نام‌های «Bellatrix» و «Paris» شناخته می‌شوند انتظار می‌رود به‌روزرسانی Bellatrix در ۶ سپتامبر انجام شود.
پیشبینی می شود انتقال به Eth2 باعث شود که شبکه سریعتر و مصرف انرژی بسیار بهینه تر شود.

با این حال، این انتقال نیاز به ماینرها را از بین می برد و برخی از ماینرها را وادار می کند تا در برابر انتقال مقاومت کنند و تلاش کنند یک فورک از شبکه اثبات کار باقی بماند.

اتریوم در ساعت 9:45 صبح در هنگ کنگ با قیمت 1886 دلار آمریکا معامله میشد، پس از اینکه در شش هفته گذشته به خاطر گمانه زنی های در مورد ادغام بیش از 100 درصد افزایش قیمت داشت.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *