اخبار ارز دیجیتال

پسر منتقد قدیمی بیت کوین، کل دارایی‌هایش را به بیت کوین وارد می‌کند.

اسپنسر شیف (Spencer Schiff)، پسر منتقد قدیمی بیت کوین، پیتر شیفی که مدیر عامل بایننس نیز اخیراً درمورد وی اظهار نظر کرده و گفته است، با اینکه او طرفدار طلا می باشد، اما بیشتر از طلا در مورد بیت کوین توییت می کند، اکنون، که تولد 20 سالگی خود را جشن می گیرد، برخلاف پدرش به عنوان یک علاقه مند به بیت کوین شناخته می شود. سال گذشته، اسپنسر اعلام کرد: تمام دارایی های خود را از طلایی که پدرش به آن علاقه مند است، به بیت کوین تبدیل کرده است.

توضیح شیف کوچک در مورد علاقه وی به بیت کوین

در توییت اخیر، جایی که پیتر شیف تولد پسرش را تبریک گفت، اشاره کرد که علاقه اسپنسر به بیت کوین صرفا یک “وسواس موقت” است. شیف توییت کرد که اسپنسر هنوز جوان است، بنابراین او زمان زیادی دارد تا «اشتباهات» خود در رابطه با بیت کوین را درک کند و پول خود را به تدریج از آن خارج نماید. اسپنسر در پاسخ به توئیت پدر، دلیل شیفتگی خود به رمزارز پرچمدار را فاش کرد. به گفته وی، بیت کوین یکی از چیزهایی است که “می تواند بشریت را از نظر فناوری، پیشرفته تر و شکوفاتر کند”. او همچنین در توییتی نوشت: «بیت کوین چیزی است که پتانسیل افزایش چشمگیر استانداردهای زندگی را دارد.»

tt 300x248 - پسر منتقد قدیمی بیت کوین، کل دارایی هایش را به بیت کوین وارد می کند

شیف اضافه کرد که پسرش در مورد وسواس به بیت کوین تنها نیست و او اکنون همراه با میلیون ها نفر دیگر که اکثراً به اندازه اسپنسر جوان هستند از ریزش بیت کوین ناراحت هستند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *