اخبار ارز دیجیتال

همکاری مرکادو بیت کوین با استلار برای ایجاد بخشی از CBDC برزیل

صرافی برزیلی مرکادو بیت کوین روز سه شنبه همکاری خود را با بنیاد توسعه استلار (SDF) اعلام کرد. این شرکت گفت که قصد دارد یکی از 9 پروژه انتخاب شده برای LIFT Challenge Real Digital را که توسط بانک مرکزی برزیل ترویج می شود، توسعه دهد.
LIFT Real Digital یک محیط مشارکتی است که توسط بانک مرکزی برزیل (Bacen) و با مشارکت فدراسیون ملی انجمن های سرورهای بانک مرکزی (Fenasbac) انجام می شود. با اعلام ادغام Stellar، SDF به کنسرسیوم ایجاد شده توسط مرکادو بیت کوین برای توسعه راه حل هایی برای Real Digital و همچنین دارای CPQD و ClearSale خواهد پیوست.

مدیر عامل توسعه Stellar Denelle Dixon گفت که شبکه استلار آماده است تا از مرکادو بیت کوین و بانک مرکزی برزیل حمایت کند زیرا آنها موارد استفاده را برای آینده Real Digital بررسی می کنند.
بر اساس این بیانیه، Mercado Bitcoin به دلیل سرعت، کارایی و امنیت پروتکل، شبکه استلار را انتخاب کرد.
رینالدو رابلو(Reinaldo Rabelo)،مدیر عامل مرکادو بیت کوین، گفت: “ما در کنسرسیومی از شرکت‌هایی هستیم که ساختار و جاه‌طلبی برای ایجاد راه‌حل‌های قوی برای بازار مالی از طریق فناوری بلاک چین دارند. استفاده از شبکه استلار به ما این امکان را می‌دهد که یک پرونده کامل را برای ارزیابی توسط بانک مرکزی ارائه کنیم.”
علاوه بر کنسرسیوم ایجاد شده توسط Mercado Bitcoin، بانک مرکزی برزیل همچنین پروتکل آوه (AAVE) و ConsenSys را با همکاری ویزا و مایکروسافت برای توسعه موارد استفاده برای Real Digital کشور انتخاب کرد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *