اخبار ارز دیجیتال

شناسایی پورتال جدید سوزاندن شیبااینو و حذف 105 میلیون از این رمزارز

حساب توییتر سخنگوی فروشگاه آنلاین تراویس جانسون، shib_superstore@، توسعه‌ دهنده بازی‌ های سوزاندن شیبا برای گوشی‌ های هوشمند، اعلام کرده است که وبسایت جدیدی وجود دارد که اقدام به سوزاندن شیبا اینو می کند.

بعد از اعلام این خبر در طی 24 ساعت گذشته، مقدار زیادی توکن SHIB از گردش خارج شده است. ولی با این حال سوزاندن این مقدار توکن شیبا هنوز مانند یک قطره در اقیانوس به نظر می رسد.

وبسایتی که SHIB را می سوزاند

shib_superstore@ در توییت خود به وبسایت playzone.online اشاره کرد که در پورتال Shib Superstore فهرست شده است. تراویس جانسون تأیید کرد که این سایت همچنین به کاربران در سوزاندن شیبا اینو کمک می کند. با این حال، مکانیسم این وبسایت به این گونه می باشد که بسته به تعداد کاربرانی که از وبسایت بازدید کرده اند، سود کسب  می کند و شیبا را می سوزاند.

در مقابل، استفاده از بازی‌ های موبایل در سایت تراویس امکان سوزاندن SHIB را فراهم می‌ کند و به سازندگان بازی اجازه می‌ دهد تا مقداری درآمد کسب کنند. با این حال، به نظر می رسد تراویس معتقد است که playzone.online می تواند دارندگان غیر SHIB را جذب کند و شاید آنها را به دومین میم کوین بزرگ و سوزاندن آن علاقه مند کند.

105 میلیون شیبا توسط ارتش این میم کوین حذف شد

در همین حال، حساب توییتر Shibburn گزارش داده است که طی 24 ساعت گذشته، ارتش شیبا موفق شده است در مجموع 105,165,658 توکن از این رمزارز را به کیف پول های غیرقابل مصرف ارسال کند که در آنجا برای همیشه قفل می شوند. بر اساس این توییت، سوزاندن این مقدار رمزارز این بار تنها با هشت تراکنش انجام شده است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *