اخبار ارزدیجیتال خبر

سیگنال جدید ایلان ماسک / ارز دیجیتال سگ ایلان ماسک 5500 درصد رشد کرد!

ایلان ماسک بار دیگر با اشتراک گذاشتن عکس سگ خود در توئیتر به دوج‌کوین سیگنال داد اما دوج‌کوین واکنشی نشان نداد و رشد زیادی نکرد.

ایلان ماسک عکس یک سگ را در توئیتر با ۶۰ میلیون دنبال‌کننده به اشتراک گذاشت و چون این سگ از نژاد شیبا اینو بود سیگنال مثبتی برای برخی میم‌کوین‌ها محسوب شد.

این اقدام مدیرعامل تسلا تاثیر زیادی بر قیمت دوج‌کوین نداشت و این ارز تنها ۵ درصد رشد کرد اما ارز دیجیتال فلوکی اینو که شاخه فرعی دوج‌کوین است بعد از این سیگنال تقریبا 5500درصد رشد کرد.

ایلان ماسک در توئیتر خود نوشت: فلوکی رسید.

ارز دیجیتال فلوکی اینو بعد از اینکه ایلان ماسک اعلام کرد که سگ شیبا اینو او فلوکی نام دارد ایجاد شد و حالا عکس این سگ در توئیتر باعث رشد 5500 درصدی این ارز شده است. ارز دیجیتال فلوکی در حال حاضر فقط در صرافی‌های غیر متمرکز مانند یونی‌سواپ و پنکیک‌سواپ در دسترس است اما تیم مدیریت این پروژه گفته قصد دارد برای این ارز از صرافی‌های متمرکز مجوز معامله بگیرد.

ماسک چند ماه قبل در توئیتر خود نوشت قصد دارد یک سگ شیبا اینو خریداری کند و این توئیت هیجان زیادی به دوج‌کوین و زیر مجموعه‌هایش تزریق کرد. همچنین ماسک همواره اعلام می‌کند دوج‌کوین یک سکه مردمی است و از ارز پرداخت شدن دوج‌کوین حمایت می‌کند.

تقاضای زیاد برای سگ‌های شیبا اینو

طرفداری و خریداری سگ شیبا اینو باعث شد تا تقاضا برای این سگ‌ها در دنیای واقعی زیاد شود. بری برنساید، کارآفرین و پرورش دهنده قدیمی سگ می‌گوید لیست انتظاری به اندازه یک کیلومتر برای متقاضیان سگ شیبا اینو دارد.

با این حال پرورش دهندگان سگ می‌گویند تقاضای زیاد برای این سگها باعث پرورش غیراخلاقی و تولید مثل اجباری این سگ‌ها شده است. برنساید در رابطه با سگ‌های شیبا اینو گفت: این سگ آنقدر که در نگاه اول به نظر می‌رس زیبا نیستند، مراقب زیاد تیاز دارند و این سگ‌ها شکارچیان ماهری هستند.

آخرین تحقیقات از DNA سگ‌های شیبا اینو نشان می‌دهد که این سگ‌ها شباهت زیادی با گرگ دارند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *