اخبار ارز دیجیتال

ریپل از طریق AirWallex به نیوزیلند گسترش می یابد.

شریک ریپل، Airwallex، راه اندازی خدمات پرداخت بین المللی خود را در نیوزلند اعلام کرده است. کسب‌وکارها در نیوزلند به خدمات پرداخت جهانی Airwallex که جایگزینی برای بانک‌های معمولی است، دسترسی خواهند داشت.

Airwallex از زمان پیوستن به شبکه بلاک چین سازمانی ریپل در سال 2017(1395) از RippleNet استفاده می کند.

ریپل همکاری با خودروهای لوتوس را تایید کرد

سازنده مشهور خودروهای پرفورمنس بریتانیا، لوتوس، برنامه‌های خود را برای ورود به بازار توکن‌های غیرقابل تغییر (NFT) فاش کرده است.

برای افتتاحیه مجموعه NFT، لوتوس با NFT PRO، متخصص صنعت و ریپل، شریک بلاک چین خود که پشتیبانی فنی در شبکه XRP Ledger (XRPL) ارائه می‌کند، همکاری خواهد کرد.

همکاری بین Lotus و NFT PRO با ارائه چشم‌اندازهای جدید برای مصرف‌کنندگان، کلکسیونرهای NFT و علاقه‌مندان به کریپتو، نشان‌دهنده ورود خودروسازان به web3 است.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، XRPLF یک سازمان غیرانتفاعی است که مستقل از ریپل وجود دارد و صرفاً به رشد و توسعه بلندمدت XRP Ledger اختصاص دارد.

1 285x300 - ریپل از طریق AirWallex به نیوزیلند گسترش می یابد

مدیر مهندسی ریپل، “NIKB”، در این باره اظهار داشت که Ripple به همکاری در پایگاه کد ادامه خواهد داد و در عین حال معرفی عملکرد AMM بومی را به عنوان مرحله بعدی توسعه XRPL پیشنهاد می کند.

بازارسازان خودکار قراردادهای هوشمند DeFi هستند که کاربران را قادر می‌سازد تا با افزودن ارزهای دیجیتال به یک استخر نقدینگی، بازاری را ایجاد کنند. آنها بخشی از صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) هستند که برای حذف واسطه‌ها از تجارت دارایی‌های کریپتو معرفی شدند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *