اخبار ارز دیجیتال

توکن سوزی شیبا اکنون از طریق آمازون انجام می‌شود.

حساب توییتر @shib_superstore که توکن سوزی های شیبا تراویس جانسون (Travis Johnson) را نشان می‌دهد – هر ماه یک بار توکن سوزی SHIB را انجام می‌دهد – اعلام کرده است که از این پس توکن سوزی های SHIB را از طریق آمازون انجام می‌دهد.

برنامه همکاری در فروش آمازون برای توکن سوزی SHIB
تیم پشتیبان این حساب توییتری این خبر را منتشر کرده است که این فروشگاه به برنامه همکاری در فروش آمازون اضافه شده است. این فروشگاه در نظر دارد از این پس از ۱ تا ۲۰ درصد سود حاصل از فروش خود را برای خرید SHIB استفاده کند که سوزانده می‌شود.

این فروشگاه روز ۱۵ هر ماه توکن سوزی شیبا را به صورت عمومی انجام می‌داد. با این حال، اخیراً یک بروزرسانی منتشر شده است که میم کوین ها از این پس هر یکشنبه سوزانده می‌شوند.

در حال حاضر، این پروژه به طور کلی، ۲,۰۳۶,۱۲۸,۷۸۵ شیبا اینو را با استفاده از بخشی از درآمد خود از تبلیغات در بازی ها، فروش کالاهایی با نام تجاری SHIB و یک کانال YouTube با موضوع SHIB، سوزانده است.

۲۲۰ میلیون SHIB در دو روز سوزانده شد
طبق توییت‌های اخیر ارسال شده توسط توییتر Shibburn، در ۴۸ ساعت گذشته، در مجموع ۲۲۰ میلیون توکن SHIB به کیف‌های پول غیرقابل مصرف فرستاده شده است.

در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۹۹،۸۶۸،۳۷۷ توکن از گردش خارج شده، در حالی که ۱۱۹،۶۰۴،۴۰۴ شیبا اینو هم یک روز قبل سوزانده شده بود.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
4/5 - (1 امتیاز)
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *