اخبار ارز دیجیتال

توقف واریز و برداشت اتر و رپد اتر در بایننس

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس روز دوشنبه اعلام کرد که قصد دارد تمام واریزی ها و برداشت‌های اتریوم (ETH) و رپد اتریوم(WETH) را در شبکه‌های منتخب، از ساعت 2 بامداد (UTC) از 6 سپتامبر(15 شهریور) به‌منظور پیش‌بینی رویداد Merge اتریوم متوقف کند.

در این اطلاعیه، این شرکت فهرستی از توکن‌ها و شبکه‌هایی را که در طول ادغام تحت تأثیر قرار می‌گیرند به اشتراک گذاشت که عبارتند از اتر (Arbitrum)، اتر(OP) و رپد اتر(RON).

این شرکت اعلام کرد که واریزی های اتریوم (ETH) و رپد اتریوم (WETH) که در این شبکه‌ها در طول تعلیق انجام شده است، اعتبار داده نخواهد شد و کاربران آسیب‌دیده در صورت تقسیم زنجیره، واجد شرایط دریافت «اعتبار توکن فورکی» نخواهند بود.

تعلیق تراکنش ها در شبکه های نامبرده قرار است تا پایان ارتقاء اتریوم ادامه یابد. به گفته بایننس، این کار برای «ایمن کردن تخصیص توکن‌های فورک شده در صورت تقسیم زنجیره» انجام می‌شود.

بایننس گفت که این حرکت احتیاطی موقت است و پس از تکمیل ادغام یا همان ارتقاء، واریز و برداشت اتر (ETH) و رپد اتر (WETH) در شبکه‌ها از سر گرفته می‌شود. در طول ادغام، معاملات ETH تحت تأثیر تعلیق شبکه نامگذاری شده قرار نخواهد گرفت.

انتظار می رود رویدادی که مدت ها در انتظار آن بودیم مصرف انرژی شبکه اتریوم را تا 99.95 درصد کاهش دهد و آن را سازگارتر با محیط زیست کند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *