اخبار ارز دیجیتال

بهبود احساسات سرمایه گذاران نهادی در مورد اتر با نزدیک شدن به ارتقاء Merge

قیمت اتر (ETH) ممکن است دوباره در روز چهارشنبه کاهش یابد، اما نشانه‌هایی وجود دارد که سرمایه‌گذاران حرفه‌ای با نزدیک‌تر شدن به Merge ، نسبت به این دارایی دلگرم می‌شوند.
مدیر صندوق CoinShares در گزارش هفتگی جریان صندوق دارایی دیجیتال خود گزارش داد که محصولات مبتنی بر اتر برای سومین هفته متوالی شاهد جریان‌های ورودی بودند. ورودی 7.6 میلیون دلاری برای صندوق های اتر نهادی وجود داشت، در حالی که صندوق های بیت کوین (BTC) با 1.7 میلیون دلاری به خروج خود ادامه دادند.
CoinShares با اشاره به وجوه اتر اظهار داشت: “با تحمل 11 هفته متوالی جریان خروجی که جریان خروجی سال 2022 را به اوج 460 میلیون دلار آمریکا رساند، جریان های ورودی نشان دهنده یک چرخش اندک در احساسات است.” این سازمان افزود که تغییر در احساسات ممکن است به دلیل افزایش احتمال وقوع Merge در اواخر سال جاری باشد.
Merge یک ارتقای بسیار مورد انتظار اتریوم است که مکانیسم آن را از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) تغییر می‌دهد. در حال حاضر در حال آماده سازی برای یک آزمایش نهایی است و انتظار می رود که Merge مناسب قبل از اکتبر(مهر 1400) باشد.
در اواخر ژوئن(اوایل تیر)، سرمایه گذاران نهادی شروع به بازگرداندن سرمایه به صندوق های مبتنی بر اتر در طول یک هفته کردند که شاهد خروجی بی سابقه 423 میلیون دلاری بود که اکثریت آن از صندوق های مبتنی بر بیت کوین بود.

در این دوره، جریان کلی 14.6 میلیون دلار وجود داشت، اما وجوه بیت‌کوین 6.3 میلیون دلار بود که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران همچنان نسبت به بیت کوین نزولی هستند. صندوق‌ها و صرافی‌های ایالات متحده در مجموع 8.2 میلیون دلار ورودی داشته‌اند که 76 درصد از آنها شامل موقعیت‌های فروش است که درصدی مشابه با هفته منتهی به 8 جولای(17 تیر) است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *