اخبار ارز دیجیتال

بایننس ثبت ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی را برای شعبه اسپانیایی خود از بانک اسپانیا دریافت کرد.

آخرین بروزرسانی:20 تیر 1401

صرافی بایننس اکنون به عنوان یک ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) توسط بانک اسپانیا ثبت شده است و به صرافی اجازه می دهد تا خدمات نگهداری و تبادل ارز دیجیتال را در این کشور ارائه دهد.
بایننس در اطلاعیه ای در روز جمعه اعلام کرد که شعبه اسپانیایی آن، Moon Tech Spain، روز پنجشنبه توسط بانک مرکزی اسپانیا به عنوان VASP ثبت شده است.
بایننس هم‌اکنون می‌تواند همزمان با رعایت قوانین مبارزه با پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم کشور، مبادله ارز فیات را برای دارایی‌های دیجیتال و خدمات نگهداری کیف پول ارائه دهد.
چانگپنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، گفت که توسعه در اسپانیا نتیجه تلاش سخت این شرکت برای ایجاد پلتفرم خود بر روی محافظت از کاربران است. او توضیح داد:
مقررات موثر برای پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال ضروری است. ما سرمایه‌گذاری قابل توجهی بر روی انطباق انجام داده‌ایم و ابزارها و سیاست‌های منطبق با AMLD پنج و شش را معرفی کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که پلتفرم ما ایمن‌ترین و قابل اعتمادترین در صنعت باقی می‌ماند.

کوییم جیرالت(Quim Giralt)، مدیر بایننس اسپانیا نیز در مورد توسعه جدید اظهار نظر کرد. طبق گفته جیرالت، حرکت بعدی بایننس گسترش تیم در اسپانیا و دسترسی بیشتر به خدمات آن خواهد بود. مدیر اجرایی خاطرنشان کرد که استعدادهای محلی بیشتری را برای ارائه به بازار اسپانیا و کمک به رشد اکوسیستم در داخل کشور به کار می گیرد.
در ماه می(اردیبهشت)، این صرافی تاییدیه VASP را از تنظیم کننده بازار مالی فرانسه، Autorité Des Marchés Financiers، تضمین کرد و به صرافی، ثبت نام لازم را برای ارائه خدمات خود در کشور داد.
با وجود مخالفت یک اندیشکده محلی، بایننس نیز قصد خود را برای تضمین مجوزها در فیلیپین ابراز کرده است. این صرافی روز پنجشنبه به کوین تلگراف گفت که در حال حاضر در حال مذاکره با تنظیم کننده ها و سهامداران کشور است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *