اخبار ارز دیجیتال

اسکات ردلر: احتمال تداوم روند ریزش قیمت اتریوم وجود دارد.

اسکات ردلر (Scott Redler)، مدیر ارشد استراتژیک گروه تجاری T3 در اظهار نظری جنجالی گفته است اتریوم (ETH)، دومین ارز رمزپایه بزرگ بازار، احتمالاً اصلاح شدیدتری را تجربه می کند.

ردلر مدعی شده است که اتر در ماه نوامبر (آبان 1400) پس از اینکه نمودار هفتگی آن سیگنال فروشی را در سطح 3700 دلار صادر کرد، پس از شکستن میانگین های متحرک متعدد و ریجکت شدن در سطوح 2800 و 2300 دلار، وارد بازاری نزولی شد.

اکنون، اولین آلتکوین بازار، بار دیگر در موقعیتی خطرناک ظاهر شده است و به نظر می رسد خرس‌ها مصمم هستند که این ارز دیجیتال را به زیر سطح 1700 دلار برسانند. ردلر پیش بینی می کند که در صورت تحقق این فرضیه، اتر احتمالاً در مرحله بعدی تا مرز 1400 دلار سقوط می کند.

گفتنی است که روز 12 می (22 اردیبهشت)، به دنبال سقوط شبکه  ترا، اتر به طرز وحشتناکی حمایت های کلیدی خود را از دست داد و در نهایت تا1701 دلار کاهش یافت. در حالی که اتر توانست پس از آن، تا حدودی از آن سقوط بهبود یابد، اما نتوانست حرکت صعودی خود را حفظ کند و تلاش‌های متعدد آن برای بازپس گیری سطح 2000 دلار هربار با شکست مواجه شد.

در حال حاضر، اتر با قیمت 1812 دلار معامله می شود که 63.81 درصد نسبت به بالاترین سطح خود یعنی 4878 دلار هفت ماه پیش، کاهش یافته است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *