اخبار ارز دیجیتال

از نظر بنیانگذار Skybridge، اکنون رمزارزها در حمام خون هستند.

آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)، بنیانگذار شرکت Skybridge Capital، چشم انداز خود از بیت کوین و توصیه هایی را در مورد چگونگی در امان ماندن از ریزش رمزارزها، روز دوشنبه در مصاحبه با CNBC به اشتراک گذاشته است.

او گفت: «ما در حمام خون هستیم. این هشتمین بازار نزولی است که من میبینم. من انتظار دارم که از این یکی نیز جان سالم به در ببرم.»

اسکاراموچی معتقد است:

«من از این واقعیت که بیت کوین در حال حاضر بالای 50 درصد از ارزش کل بازار کریپتو است، دلگرم شدم، چراکه نشانه دیگری از وجود رشد به سمت ارزش های بالا است.»

او ادامه داد: «البته، مشکلات شرکت Celsius بر آن فشار وارد می‌کند. همان‌طور که وضعیت LUNA حدود شش هفته پیش بر آن فشار وارد کرد.» پلتفرم وام دهی کریپتو سلسیوس یکشنبه شب اعلام کرد که برداشت های خود را متوقف کرده است.

مدیر اجرایی اسکایبریج توصیه هایی به سرمایه گذاران برای کمک به آنها برای در امان ماندن در بازار نزولی کریپتو ارائه کرد. او با توصیه به مردم شروع کرد: “بدون اهرم معامله کنند، اما به اصول سرمایه گذاری بلندمدت خود پایبند باشند.”

اسکاراموچی توضیح داد: “همه یک چشم انداز بلند مدت دارند اما زمانی که ضررهای کوتاه مدت تجربه می کنند، شروع به وحشت زدگی کرده و کارهای اشتباه انجام می دهند.” او گفت:

«من فقط به مردم هشدار می دهم که با کیفیت بخرند و بی اهرم باشند و منضبط بمانند.»

او افزود که سرمایه گذاران باید «تشخیص دهند که بازارهای نزولی اتفاق می افتد»، و افزود که «اگر در 120 سال گذشته به آن نگاه کنید، احتمالاً از هر پنج سال یک بار اتفاق می‌افتد». او خاطرنشان کرد: «اگر در آن دوره‌های زمانی منظم بمانید، بسیار ثروتمند شده‌اید و فکر می‌کنم این پیامی برای سرمایه‌گذاران است.»

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *