اخبار ارزدیجیتال

احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا ۱۳۰هزار دلار

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، پایگاه اینترنتی بازار بورس “نزدک” آمریکا، بانک جی پی مورگانJPMorgan  در یادداشت خود که برای مشتریان این بانک به صورت ایمیل ارسال شد، کاهش نوسان بیت کوین را نکته مثبتی برای علاقه موسسات به این دارایی ذکر کرد.

در مقاله ای که توسط بلومبرگ منتشر شد و این یادداشت را پوشش می داد، استراتژیست هایی از جمله نیکولاس پانیگیرتزوگلو از بانک جی پی مورگان نوشتند: نشانه های کم شدن نوسانات بیت کوین دلگرم کننده است… به نظر ما، عادی شدن نوسانات بیت کوین از اکنون احتمالاً به تقویت مجدد منافع نهادها کمک می کند.

بر اساس کاهش نوسانات بیت کوین در دوره طولانی مدت، این استراتژیست ها پیش بینی خود را برای قیمت بیت کوین به منظور همسان سازی با سرمایه گذاری بازار خصوصی در طلا اصلاح کردند.

به گفته این استراتژیست‌ها، با توجه به مقیاس بزرگ سرمایه گذاری در طلا، هرگونه خروج سرمایه گذاران از بازار طلا به عنوان ارز جایگزین به معنای روند صعودی قیمت بیت کوین در بلندمدت است.

در یادداشت بانک جی پی مورگان آمده است: قیمت بیت کوین از نظر فنی برای مطابقت با کل سرمایه گذاری بخش خصوصی در طلا باید به 130 هزار دلار افزایش یابد.

در یک سال برجسته برای بیت کوین، حمایت مداوم از سوی موسسات مالی بسیار چشمگیر بوده است. موسسات گلدمن ساکس و مورگان استنلی هر دو محصولاتی را در این راستا ارائه کرده اند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
5/5 - (1 امتیاز)
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *