اخبار طلا

آخر هفته با ثبات دلار و سکه

آخرین بروزرسانی:23 تیر 1399

امروز ۱۱ اردیبهشت ۹۹، در صرافی‌های بانکی قیمت انواع ارز نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشت، همچنین قیمت انواع سکه طلا نیز ثبات نسبی داشت.  

به گزارش مشرق، امروز در بازار تهران سکه بهار آزادی طرح جدید با قیمت ۶ میلیون و ۴۸۴ هزار تومان و سکه طرح قدیم با قیمت ۶ میلیون و ۳۵۷ هزار تومان فروخته شد، روز گذشته این دو سکه به ترتیب ۶ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان‌ و ۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

امروز نیم سکه با قیمت ۳ میلیون و ۲۷۳ هزار تومان، ربع سکه با قیمت یک میلیون و ۸۶۳ هزار تومان و سکه گرمی با قیمت ۹۷۲ هزار تومان فروخته شد، روز گذشته نیم سکه ۳ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۹۸۰ هزار تومان فروخته شد.

همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۶۴۰ هزار تومان عرضه شد و قیمت اونس جهانی ۱۷۰۱ دلار و ۱۶ سنت بود روز گذشته هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۴۱ هزار و ۳۰۰ تومان فروخته شد و اونس جهانی ۱۷۱۰ دلار و ۲۹ سنت بود.

در بازار ارز نیز امروز در صرافی‌های بانکی یک دلار آمریکا به قیمت ۱۵۶۰۰ تومان، یورو به قیمت ۱۷۰۰۰ تومان و درهم امارات به قیمت ۴۴۳۳ تومان فروخته شد، دیروز دلار ۱۵۵۵۰ تومان و یورو ۱۶۹۵۰ تومان‌ قیمت‌گذاری شده بود.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *