اخبار طلا

سکه وارد کانال ۱۰ میلیون تومان شد.

آخرین بروزرسانی:07 آذر 1399

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌ میلیون و ۴۳ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌ میلیون و ۴۳ هزار تومان، قیمت دلار ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع‌ سکه بهار آزادی ۴ میلیون تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۴۳ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌ میلیون ۳۹۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

به گزارش تسنیم، ‌در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۴ هزار و ۶۰۰  تومان، یورو ۲۹ هزار و ۳۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۹۲۰ تومان اعلام شده است.

هم‌اکنون قیمت فروش دلار در صرافی‌ها با کاهش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۴ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت خرید دلار نیز با اختلاف ۱۲۰۰تومانی نسبت به قیمت فروش، ۲۳ هزار و ۵۵۰ تومان تعیین شده است.

قیمت فروش یورو نیز با کاهش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل معادل ۲۹ هزار و ۵۵۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۸ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

گفتنی است، با کاهش اختلاف قیمت ارز بازار آزاد و رسمی، بانک مرکزی ممنوعیت فروش ارز سهمیه‌ای را به هر کارت ملی برداشت؛ بنابراین صرافی‌ها به هر کارت ملی یک بار در سال ۲۲۰۰ دلار ارز سهمیه‌ای می‌فروشند. پیش از این با دستور بانک مرکزی فروش ارز سهمیه‌ای موقتاً در صرافی‌های بانکی متوقف شده بود.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *