اخبار دلار ارز

روس‌ها سپرده‌های دلاری خود را به یورو و ارزهای دیگر تبدیل می‌کنند.

بانک مرکزی روسیه اعلام کرد: با افزایش فروش ارزهای خارجی در بازارهای داخلی این کشور توسط شهروندان روس، تنها در یک روز ۱۹۶ میلیون دلار ارز خارجی خریداری کرده است.

روس‌ها سپرده‌های دلاری خود را به یورو و ارزهای دیگر تبدیل می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، بانک مرکزی روسیه اعلام کرد با افزایش فروش ارزهای خارجی در بازارهای داخلی این کشور توسط شهروندان روس، تنها در یک روز ۱۹۶ میلیون دلار ارز خارجی خریداری کرده است.

بانک مرکزی روسیه گزارش داد شهروندان روسی در نیمه اول ۲۰۲۱ بیشتر از گذشته به تبادل ارزهای خارجی پرداخته‌اند. حجم ارزهای خارجی تبادل شده توسط روس‌ها در ماه ژوئن ۲۹ درصد نسبت به سال گذشته جهش داشته است و متوسط معاملات انجام شده ۱۰۰۰ دلار بوده است.

روس‌ها تمایل بیشتری به فروش دلار و خرید سایر ارزها پیدا کرده‌اند و نسبت به سال آینده ۱۰ درصد دلار بیشتری فروخته‌اند. همچنین در بازه ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۱ میزان خرید دلار توسط شهروندان روسی ۲۴ درصد افت داشته است. در این بازه وضعیت یورو کاملاً برعکس بوده است؛ میزان فروش یورو ۲۲ درصد کاهش یافته و خرید آن ۲۹ درصد بالا رفته است.

در ۶ ماه ابتدایی امسال میزان فروش ارز خارجی در بازار داخلی روسیه به ۱.۶۸۵ تریلیون روبل (۲۲.۲۷ میلیارد دلار) رسیده است.

در همین زمان بانک مرکزی روسیه اعلام کرد که میزان فروش ارز به شهروندان خارجی هم افزایش یافته است. در ماه جولای خارجی‌ها ۶۱ میلیارد روبل ارز خارجی از بازار روسیه خریداری کرده‌اند.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *