اخبار ارز

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۰ اسفند ۹۹ چقدر بود؟

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۰ اسفند ۹۹ چقدر بود؟

در چهارمین روز هفته، دلار نه‌تنها نتوانست از مرز ۲۵ هزار تومانی عبور کند بلکه ۳۹۰ تومان افت قیمت نیز داشت. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۰ اسفند ۹۹ چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، دیروز اسکناس امریکایی ۳۹۰ تومان کاهش قیمت داشت. اما آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۲۰ اسفند چقدر یود؟

در این مورد دنیای اقنصاد نوشت: در چهارمین روز هفته، دلار نه‌تنها نتوانست از مرز ۲۵ هزار تومانی عبور کند، بلکه با افت قیمت به سوی سطح ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومانی حرکت کرد.

ساعت ۳ بعدازظهر سه‌شنبه، اسکناس آمریکایی در بازار آزاد با قیمت ۲۴ هزار و ۵۱۰ تومان به فروش می‌رفت که ۳۹۰ تومان کمتر از قیمت بسته شده روز دوشنبه بود. گفته می‌شد که پس از ساعت ۴ بعدازظهر قیمت‌های پایین‌تری نیز در بازار ارز به ثبت رسید.

به گفته فعالان، معامله‌گران فردایی زمانی که مشاهده کردند بازارساز در برابر ورود دلار به کانال ۲۵ هزار تومانی مقاومت می‌کند، فروش‌های خود را افزایش دادند و در نتیجه قیمت را پایین بردند.

به گفته یکی از بازیگران باتجربه بازار، سطح عرضه ارز به اندازه‌ای بود که معامله‌گران حس می‌کردند، بازارساز در حال فروش ارز در بازار است. در نتیجه معامله‌گران تصمیم گرفتند ریسک خرید را به جان نخرند و بی‌گدار به آب نزنند. برخی فعالان اعتقاد داشتند، ممکن است بازارساز بخواهد قیمت انتهای سال را در سطوح پایینی قرار دهد و به همین منظور میزان عرضه ارز خود را افزایش داده باشد.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *