اخبار ارز دیجیتال

3 دلیل برای اینکه قیمت اتریوم ممکن است از روی 1770 دلار بازگردد.

دو هفته اخیر عملکرد بازار اتریوم بدترین دوره ای بود که این دارایی از ابتدای سال تاکنون داشته است زیرا اتریوم بیش از ۴۰ درصد از ارزش خود را در همین مدت زمان کوتاه از دست داده است. اما پس از کاهش قیمت به ۱۷۷۰ دلار، نزول اندکی کاهش یافت. در اینجا چند دلیل برای این اتفاق وجود دارد.

خط حمایت فاندامنتالی
در حالی که این حمایت در نمودارهای روزانه چندان واضح نیست، اما اتریوم به خط حمایت عظیمی رسیده که پایه و اساس رالی تابستان ۲۰۲۱ است. این خط از منطقه ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ دلار عبور می‌کند، که نشان می‌دهد ممکن است یک جهش یا برگشت قیمت را ببینیم.

2022 05 27 16 30 41 3 Reasons Why Ethereum Might Bounce from 1770 - 3 دلیل برای اینکه قیمت اتریوم ممکن است از روی 1770 دلار بازگردد

خط فوق اخیراً در جریان سقوط ​​اتریوم در ۱۲ می (۲۲ اردیبهشت) آزمایش شده است، زمانی که اتریوم در عرض چند ساعت ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست داد، اما به سرعت بازیابی شد.

میانگین متحرک ۲۰۰ هفته ای
علاوه بر خط حمایتی که از ۱۷۰۰ دلار عبور می‌کند، خرس های اتریوم در حال آماده شدن برای رویارویی با خط حمایت قوی دیگری هستند که اغلب به عنوان مانعی بین بازارهای صعودی و نزولی عمل می‌کند.

میانگین متحرک ۲۰۰ هفته ای حتی یک بار هم توسط اتریوم در ۱۰۰ هفته گذشته تاچ نشده است. در صورت شکست، اولین تست را در اواخر ماه می (اوایل خرداد) شاهد خواهیم بود.

بیش فروش
نکته آخر و مهم اینکه، طبق اندیکاتور RSI شاهد بیش فروش عظیمی هستیم. این فروش گسترده به احتمال زیاد توسط هولدرهای بلندمدت اتریوم و پس از مشکلات مربوط به زنجیره Beacon که بر اساس الگوریتم اجماع PoS اجرا می‌شود، ایجاد شده است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *