اخبار ارز دیجیتال

کاردانو اکنون به عنوان وثیقه در بخش معاملات آتی صرافی Kraken پذیرفته می شود.

صرافی رمزارزی کراکن اعلام کرده است که از کاردانو (ADA) به عنوان یک رمزارز وثیقه در پلتفرم آتی خود پشتیبانی می‌ کند. همچنین از رمزارزهایی مانند چین لینک (LINK)، پولکادات (DOT)، دیسنترالند (MANA) و غیره نیز پشتیبانی می کند.

کاردانو اکنون می‌ تواند برای قرار گرفتن در معرض ده‌ ها قرارداد آتی رمزارزی استفاده شود. کراکن قراردادهای آتی تک وثیقه و آتی چند وثیقه ای را ارائه می دهد. همانطور که از نام آن پیداست، نوع اول قراردادهای آتی تنها به کاربران اجازه می دهد تا از یک رمزارز پایه با یک جفت خاص در قالب وثیقه استفاده کنند. در عین حال، نوع دوم به معامله گران اجازه می‌ دهد تعداد زیادی از رمزارزها را به عنوان وثیقه سپرده‌ گذاری کنند، به این معنی که آنها محدود به ارز پایه نیستند.

شایان ذکر است که توکن ADA دارای 10% “موی کوتاه” (در امور مالی، کوتاهی مو تفاوت بین ارزش بازار فعلی یک دارایی و ارزش اختصاص داده شده به آن دارایی برای اهداف محاسبه وثیقه وام است. مقدار کوتاهی مو منعکس کننده ریسک کاهش ارزش دارایی در فروش نقدی فوری یا تصفیه می باشد.) است که کاهشی در ارزش حاشیه وثیقه است. به عنوان مثال، اگر موجودی یک نفر 1000 رمزارز ADA باشد، 900 کوین ADA به عنوان وثیقه محسوب می شود که می تواند برای پشتوانه سفارشات استفاده شود.

اندازه مدل مو برای رمزارزهای مختلف متفاوت است: از 0٪ برای بیت کوین تا 50٪ برای آوالنچ و تزوس، می باشد. در فوریه 2019 (بهمن 1397)، کراکن استارتاپ معاملات آتی Crypto Facilities را با مبلغی نامشخص خریداری کرد. چندماه بعد، این شرکت مجوز بریتانیا را نیز دریافت کرده است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *