اخبار ارز دیجیتال

موافقت سیرکل با خرید پلتفرم سایباوو برای تقویت پذیرش استیبل کوین خود

سیرکل(Circle)، یک شرکت خدمات مالی همتا به همتا، با خرید سایباوو(Cybavo)، یک پلتفرم زیرساخت دارایی دیجیتال موافقت کرده است. این قرارداد به Circle اجازه می‌دهد تا «زیرساختی به عنوان یک سرویس» را برای شرکت‌هایی که می‌خواهند در Web3 توسعه دهند، فراهم کند.
توسعه دهندگان می توانند بدون نگرانی در مورد امنیت دارایی های دیجیتال، عملیات یا مدیریت زیرساخت بلاک چین روی محصولات خود کار کنند. طبق بیانیه مطبوعاتی جمعه، Circle و CYBAVO قصد دارند پذیرش USD Coin (USDC) و برنامه‌های Web3 را بیشتر ترویج کنند و در عین حال فناوری را عمیقاً در مجموعه محصولات اصلی خود ادغام کنند.

111111 3 286x300 - موافقت سیرکل با خرید پلتفرم سایباوو برای تقویت پذیرش استیبل کوین خود

همچنین، Circle می‌خواهد محصولات و خدمات CYBAVO را توسعه و راه‌اندازی کند و در عین حال آنها را به عنوان یک ستون محصول جدید برای Circle یکپارچه کند. Cybavo یک استارت‌آپ تایوانی است که در سال 2018(1397) تأسیس شد و سال گذشته 4 میلیون دلار در مرحله اولیه جمع‌آوری کرد. Circle در تحقیق و توسعه Cybavo سرمایه گذاری خواهد کرد و همچنین از محصولات و خدمات آن پشتیبانی خواهد کرد.
پاول فن(Paul Fan)، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Cybavo، گفت که “Circle و CYBAVO اصول و ارزش های عملیاتی مشابهی دارند و ما معتقدیم که بازار برنامه های Web3 در چند سال آینده پیشرفت خواهد کرد.”

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *