اخبار ارز دیجیتال

فروش اتریوم توسط شرکت ماینینگ Hive برای خرید تراشه ماینر بیت کوین

پس از آن که اکثر ماینرها شروع به فروش برخی از دارایی های دیجیتال استخراج شده خود برای پرداخت هزینه های عملیاتی خود کرده اند، شرکت استخراج رمزارزها، Hive Blockchain نیز حدود 10000 اتر (ETH) را برای پرداخت هزینه ریگ های استخراج بیت کوین اینتل به فروش رسانده است.

این ماینر مستقر در ونکوور، در بیانیه ای گفت: «ما به میزان قابل توجهی دارایی های اتریوم خود را کاهش دادیم تا هزینه های استراتژیک اینتل و خرید ماینرهای جدید بیت کوین را تامین کنیم. هایو گفت که تصمیم گرفته است “به دلیل نوسانات بیشتر اتریوم، سودهایی را کند.”
این ماینر بعضی وقت ها به فروش اتر ادامه خواهد داد تا اهداف بلندمدت استخراج بیت کوین خود را تامین مالی کند.

انتظار می‌رود که هایو در این ماه واحدهای ماینینگ اینتل را بصورت آزمایشی راه اندازی کند، تولید نمونه اولیه آن در اواخر تابستان و تولید انبوه آن در پاییز امسال آغاز می‌شود. هایو یکی از اولین ماینرهایی است که نسل دوم تراشه های استخراج بیت کوین اینتل را دریافت می کند که کارآمدتر از اکثر رقبا هستند.

این شرکت گفت که در ماه می (اردیبهشت) 273.4 بیت کوین استخراج کرده است که حدود 2 درصد بیشتر از آوریل (فروردین) و تعداد اتریوم ها نیز 2694 اتر است که 6.2 درصد بیشتر از آوریل می باشد.  این شرکت همچنین انتظار دارد در 12 ماه آینده 6.2 اگزاهاش در ثانیه قدرت استخراج داشته باشد که از ظرفیت فعلی 3.4 EH/s آن بیشتر است.

سهام Hive در روز دوشنبه حدود 2.8 درصد کاهش یافت، در حالی که قیمت بیت کوین نیز در 24 ساعت گذشته حدود 6 درصد کاهش یافته است.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *