اخبار ارز دیجیتال

تقاضای بالایی برای خرید اتریوم در 1200 دلار وجود دارد.

آخرین بروزرسانی:20 تیر 1401

بر اساس داده‌های جدید ارائه‌شده توسط Glassnode، سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال با عجله در حال خرید اتریوم در رکود فعلی بازار هستند. با کاهش قیمت اتریوم به ۱۲۰۰ دلار، تعداد کیف پول های غیر صفر و کیف پول هایی که بیش از ۰/۰۱ اتریوم دارند، به ترتیب با ۸۳,۵۹۵,۴۳۹ و ۲۳,۴۳۲,۵۵۱ آدرس به بالاترین حد تاریخی خود رسیدند. با مشاهده این شکاف در تعداد آدرس‌ های بین دو گروه مورد مطالعه، می‌توان بیان کرد که اتریوم یک دارایی بسیار پرتقاضا در میان سرمایه‌گذاران کوچک کریپتو است.

با این حال، به گفته یکی دیگر از آژانس های تحلیل رمزارزی، Santiment، در همین زمان، اتریوم بالاترین ضریب کسب سود را از آوریل ۲۰۲۲ (فروردین) به دست آورده، که ممکن است به ما بگوید در حالی که کیف پول های کوچک فعالانه اتریوم را خریداری می‌کنند، شخصی بزرگتر سودمندانه موقعیت خود را اصلاح می‌کند.

اتریوم بیشتری به صرافی‌ها منتقل شد تا سرمایه‌گذاران را تغذیه کند
به موازات سود زیاد در پوزیشن های اتریوم، Santiment شاهد ورود حجم عظیمی از رمزارزها، حدود ۲۲۰،۰۰۰ اتر است که به صرافی ها سرازیر می‌شوند. به گفته این آژانس، این بزرگترین ورودی روزانه اتریوم از آگوست ۲۰۲۱ (مرداد ۱۴۰۰) است.

بنابراین، ممکن است اینگونه فرض شود که شخصی با پوزیشن های بزرگ به طور مداوم در حال تثبیت سود و عرضه بیشتر اتریوم به صرافی‌ها در روزهای اخیر است، در حالی که کیف پول‌های کوچک به طور فعال این عرضه را خریداری می‌کنند. علاوه بر توصیه به احتیاط در خرید در چنین بازار پرنوسانی، اما ارزش آن را دارد که در مورد سطوح قیمتی که بازیکنان بزرگ کیف پول اتریوم خود را در آنها شارژ می‌کنند نیز فکر کنید.

اگر این مطلب برای شما مفید بود لطفا رای بدهید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید
رای بدهید post
نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

نظرات(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *